جمینی BITRIA را خریداری می کند تا ارز های دیجیتال را به صنعت مدیریت ثروت سوق دهد

برنامه‌های آتی جمینی شامل دسترسی مشاوران مالی به ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران با سابقه آنها است.

صرافی کریپتو جمینی روز پنجشنبه اعلام کرد که داشته است موافقت کرد برای خرید Bitria، یک استارت آپ مستقر در سانفرانسیسکو که ابزارهای مدیریت سبد سنتی را برای استفاده در سرمایه گذاری های ارز دیجیتال فراهم می کند. هدف Bitria فراهم کردن بستری برای مدیران دارایی های سنتی و مشاوران مالی است تا از آنها برای کمک به مشتریان خود برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

جمینی گفت که به دنبال ادغام حساب‌های مدیریت جداگانه Bitria و پلتفرم مدیریت دارایی مهم در دست دیجیتال آن در قابلیت‌های تبادلی خود است. هدف از ادغام این است که مشاوران از طریق صرافی Gemini به بیش از 70 ارز دیجیتال مختلف دسترسی داشته باشند و همچنین از طریق یک رابط واحد به سبدهای مشتریان خود دسترسی داشته باشند. سایر ویژگی ها عبارتند از تعادل مجدد پورتفولیو، برداشت مالیات از دست دادن، اتصال داده ها و جمع آوری هزینه.

شبیه به خرید FairX توسط Coinbaseاین خرید در حالی صورت می‌گیرد که مشاوران مالی تلاش می‌کنند تا تقاضای فزاینده برای سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال مشتریان خود را برآورده کنند. حتی با وجود اینکه محبوبیت ارزهای ارز دیجیتال شده به شدت افزایش یافته است، مشاوران مالی سنتی اغلب تمایل دارند دسترسی محدودی به این اکوسیستم داشته باشند.

نظرسنجی ژوئن 2021 از انجمن برنامه ریزی مالی و مجله برنامه ریزی مالی یافت از ابتدای سال 2021، 49 درصد از مشاوران، مشتریان خود را در مورد ارزهای دیجیتال سؤال کرده اند. به گفته دیو آبنر، رئیس توسعه تجارت جهانی در جمینی:

بسیاری از مشاوران مالی تنها از طریق صندوق های سرمایه گذاری بسته و ETF های ارز دیجیتال نقطه ای به یک یا دو توکن دسترسی دارند.

در دسامبر 2021، Gemini اعلام کرد که چنین خواهد شد گسترش به قلمروهای جدید از طریق مشارکت با بزرگترین بانک کلمبیا، بانکولمبیا. در آن زمان، یکی از نمایندگان Gemini اظهار داشت که این همکاری “به عنوان گام مهمی در جهت گسترش استراتژیک حضور جمینی در آمریکای لاتین” خواهد بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس