جهان به بانک‌ها، سیاست‌گذاران یا سازمان‌های غیردولتی نیاز ندارد – به DeFi نیاز دارد

DeFi می‌تواند سیستمی را راه‌اندازی کند که در آن در عصر اینترنت Web3، مردم مجبور نیستند 10 درصد به شرکت‌های بین‌المللی برای ارسال پول به خانه بپردازند.

جایی که من بزرگ شدم، در مرز جنوبی تگزاس، تعداد زیادی از مردم برای کار به ایالات متحده آمده اند و پول را به خانه می فرستند. آنها پول زیادی به دست نمی آورند، اما هزینه های قابل توجهی برای نقل و انتقالات خود می پردازند. تمرکز آنها بر ثروتمند شدن نیست، بلکه بر حمایت از کسانی است که در کشور مادری خود به خانه بازگشته اند. آنها از خانواده های خود حمایت می کنند، زیرا کار سختی را هر روز انجام می دهند. انجام این کار برای آنها هزینه زیادی دارد.

راستش را بخواهید پدرم یک کارگر مهاجر بود. او در مزارع میوه چید. ما به خانواده خود در مکزیک پول فرستادیم. اما ارائه دهندگان حواله پول اندکی را که او می توانست به دست آورد، از بین بردند، به طوری که امیدی به دستیابی به رویای آمریکایی و پیشرفت نداشتند.

دنیا به دلیل فساد به DeFi نیاز دارد. دولت‌های بزرگ و شرکت‌های بین‌المللی نه به نفع مردم، بلکه به نفع منافع آنها کنترل می‌شوند. کارت‌های اعتباری و وام‌های شخصی، مانند حواله‌ها، کارمزدهای فوق‌العاده‌ای دارند.

وقتی مهاجران بخشی از درآمد خود را به صورت حواله به خانه می فرستند، منبع بزرگی از درآمد خارجی برای بسیاری از اقتصادهای در حال توسعه هستند. حواله های ارسالی، که به ویژه برای کشورهای کم درآمد مهم است، تقریباً 4 درصد از تولید ناخالص داخلی آنها را تشکیل می دهد، در حالی که این رقم برای کشورهای با درآمد متوسط ​​تقریباً 1.5 درصد از تولید ناخالص داخلی است. جریان‌های حواله مهم هستند زیرا پایدارتر از جریان سرمایه هستند، و تمایل به ضد چرخه‌ای دارند، به این معنی که حواله‌ها در طول رکود اقتصادی یا پس از یک بلای طبیعی زمانی که جریان سرمایه خصوصی کاهش می‌یابد، افزایش می‌یابد.

دی‌فای هزینه‌هایی را که کارگران مهاجر برای ارسال پول به خانه می‌پردازند کاهش می‌دهد و میلیاردها دلار صرفه‌جویی می‌کند. برخی از حواله ها مستلزم کارمزد بیش از 20 درصد است. از سر ناامیدی، مردم این هزینه ها را می پردازند تا منبع قابل توجهی از درآمد خود را برای خانواده ها در سراسر آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین ارسال کنند و با ایجاد ثبات مالی به رهایی خانواده ها از فقر کمک کنند.

مربوط: آموزش کریپتو می تواند برای آمریکایی های لاتین توانمندسازی مالی به همراه داشته باشد

سالانه صدها میلیارد دلار به خانه فرستاده می شود. این بسیار بیشتر از کمک های رسمی توسعه است. بیشتر حواله ها به کشورهای با درآمد کم و متوسط ​​می رود. در قرقیزستان، نپال و لیبریا، حواله بیش از یک چهارم تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهد. میانگین هزینه ها 7٪ است با توجه به گزارش نظارت بر آموزش جهانی یونسکو در سال 2019. علاوه بر این، بانک‌های سنتی بیشترین هزینه را برای حواله‌کنندگان دارند. میانگین کارمزد آنها 10 درصد است! بانک های بزرگ انحصار حواله ها را دارند و از آن بهره می برند. برای خدمت به محرومان، جهان به بانک ها، سیاست گذاران یا سازمان های غیردولتی نیاز ندارد، بلکه به DeFi نیاز دارد.

سرقت حواله های بزرگراهی

به نظر من، تامین مالی متمرکز باعث ایجاد حاشیه ناعادلانه برای مهاجرانی می شود که صرفا از پول خود استفاده می کنند. به همین دلیل است که جهان به تامین مالی غیرمتمرکز نیاز دارد. هیچ دلیلی برای پرداخت هزینه در هنگام انتقال پول وجود ندارد. پس نکن. هنگام ارسال پول به خانه، به جای پرداخت مقدار زیادی پول از امور مالی غیرمتمرکز استفاده کنید.

وقتی شروع به بررسی صرافی های غیرمتمرکز کردم، متوجه شدم که هیچکس نمی تواند پول شما را از شما بگیرد، زیرا شما کلیدهای خود را در اختیار دارید. شما می توانید وام بگیرید، وام دهید، با مارجین معامله کنید و خیلی چیزهای دیگر. DeFi همراه با استیبل کوین ها ترکیبی قدرتمند است، به خصوص برای افرادی که بانک ندارند.

به لطف کریپتو، نه تنها مهاجران می توانند با هزینه کمتری برای عزیزانشان پول بفرستند، بلکه آن عزیزانی که به خانه برگشته اند اکنون می توانند درآمد غیرفعالی در فضای مالی غیرمتمرکز کسب کنند. آنها می توانند از سیستم های پاداش مانند استخرهای نقدینگی یا سهام استفاده کنند و قدرت واقعی بودن بانک خود را ببینند. نیازی نیست پولی که به سختی به دست آورده اید را به یک واسطه بسپارید. یک بانک. شما نیازی به نرخ سود منفی ندارید.

مربوط: پول در سال 2030: آینده ای که در آن DeFi و CBDC می توانند با هم کار کنند

پروژه های DeFi به نفع دیگران ساخته می شوند. شرکت‌کنندگان می‌توانند به نفع دیگران سود ببرند. غذا در سرتاسر جهان به دلیل تامین مالی غیرمتمرکز روی میزهای مردم گذاشته می شود. این چیز زیبایی است. حس اجتماع در DeFi از بازگرداندن قدرت به مردم ناشی می شود. همه ما را وادار می کند تا برای خودمان بهتر عمل کنیم. همه ما را در موقعیت بهتری برای انجام کارهای خوب قرار می دهد. وقتی روی بهبود خود کار می کنیم، مشکلی برای بهتر کردن افراد اطرافمان نداریم. رقابت سالم همه ما را به حرکت در می آورد.

DeFi یک محیط غیر قابل اعتماد ارائه می دهد که در آن تراکنش ها توسط قراردادهای هوشمند مدیریت می شوند. بلاک چین ها در حال بازاندیشی و تعریف مجدد امور مالی در مقابل چشمان ما هستند.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده یا بیانگر دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.

RTR کریپتو مدیر پروژه جهانی FEGtoken است. او به مدت هفت سال به عنوان پرستار اورژانس و همچنین یک سال در پرستاری در آسایشگاه کار کرد و همچنین در تیم واکنش به بلایای تگزاس خدمت کرد. او راه پدرش را دنبال کرد و قبل از اینکه در حوزه ارزهای دیجیتال شرکت کند شروع به سرمایه گذاری در سهام کرد. پدرش با عشق به او گفت که او یک احمق است. RTR در سومین سال تحصیلی خود دانشکده پزشکی را ترک کرد تا در کنار تیم FEG در بهبود پلتفرم‌های معاملاتی غیرمتمرکز و ایجاد فضای ارز دیجیتال امن‌تر برای سرمایه‌گذاران جدید و با تجربه کار کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس