تتر، شرکت پشتیبان بزرگترین استیبل کوین در بازار، USDT، حرکت توسعه قابل توجهی انجام داده است که قیمت Toncoin، توکن اصلی شبکه باز (TON) را در 24 ساعت گذشته 17 درصد افزایش داده است.

Tether دسترسی به 15 بلاک چین را افزایش می دهد

روز جمعه، تتر اعلام کرد راه اندازی توکن دلاری USDT و Tether Gold (XAUT)، یک توکن دیجیتالی با پشتوانه طلا، در شبکه باز. این توسعه یک حرکت قابل توجه برای Tether است و حضور خود را در آن گسترش می دهد 15 بلاک چین

ادغام TON با تلگرامانتظار می‌رود که بیش از 900 میلیون کاربر جهانی دارد، تجربه‌ای بدون حاشیه و بدون حاشیه برای پرداخت‌های همتا به همتا (P2P) در پایگاه کاربران تلگرام ارائه کند.

هدف تتر با معرفی USDT و XAUT در TON، تسهیل انتقال آسان ارزش بین کاربران در اکوسیستم TON و سایرین است. شبکه های بلاک چین ضمن افزایش سرعت انتقال و کاهش هزینه ها.

پائولو آردوینو، مدیر عامل Tether، از راه اندازی آن ابراز هیجان کرد و بر حمایت خود از چشم انداز شبکه باز در مورد اینترنت باز و غیرمتمرکز تاکید کرد. آردوینو بیان کرد:

ما هیجان زده هستیم که USD₮ و XAU₮ را به The Open Network بیاوریم زیرا از دیدگاه آن در مورد اینترنت باز و غیرمتمرکز و یک سیستم مالی بدون مرز حمایت می کنیم. راه اندازی USD₮ و XAU₮ در TON امکان انتقال یکپارچه ارزش، افزایش فعالیت و نقدینگی را فراهم می کند و در عین حال تجربه مالی را به کاربران ارائه می دهد که می تواند با آنچه در سیستم مالی سنتی وجود دارد مطابقت داشته باشد. این امر به ماموریت ما برای تقویت زیرساخت های مالی باز در فضای بلاک چین کمک می کند.

11 میلیون تن توکن برای پذیرش USDT، XAUT

در همین حال، شبکه باز ادعاها برای «انقلابی کردن» پرداخت‌های همتا به همتای جهانی، به کاربران تلگرام اجازه می‌دهد بدون نیاز به آدرس بلاک چین یا دانلود اپلیکیشن جدید، فورا پول ارسال کنند.

قابل ذکر است که USDT روی TON با رمپ‌های کاملاً یکپارچه‌ای که از اکثر ارزهای فیات در سطح جهانی پشتیبانی می‌کنند، تکمیل می‌شود. علاوه بر این، رمپ‌های خارج از سطح جهانی یکپارچه، برداشت ارزهای فیات پشتیبانی شده را مستقیماً به حساب‌ها یا کارت‌های بانکی کاربران تسهیل می‌کند.

بنیاد TON 11 میلیون توکن TON را به عنوان انگیزه برای تشویق به پذیرش اختصاص داده است. پنج میلیون تن برای افزایش پاداش در استخرهای نقدینگی USDT/TON در صرافی‌های غیرمتمرکز TON (DEX) مانند StonFi و Dedust استفاده خواهد شد.

5 میلیون تن دیگر بین کاربرانی که USDT را به کمپین Earn کیف پول تلگرام واریز می کنند، توزیع می شود. علاوه بر این، برداشت TON از صرافی‌های پشتیبانی مانند OKEx، Bybit و KuCoin تا پایان ژوئن 2024 برای همه کاربران رایگان خواهد بود.

در نهایت، معرفی USDT و XAUT در TON، همراه با مشوق ها طبق اعلام شبکه باز، انتظار می رود پذیرش TON تسریع شود و آن را به عنوان یک سیستم پرداخت مرزی “سریع تر، آسان تر و مقرون به صرفه تر” در مقایسه با خدمات مالی سنتی معرفی کند.

افزایش قیمت تونکوین

پس از افشای این همکاری، قیمت Toncoin افزایش یافت و در روز جمعه به 8.02 دلار رسید. این نشان دهنده پایان کاهش شدید در هفته گذشته از زمان رسیدن توکن به آن بود اوج تمام دوران (ATH) 8.79 دلار در 11 آوریل. پس از رسیدن به ATH جدید، قیمت Toncoin به 5.42 دلار در روز شنبه، 13 آوریل کاهش یافت.

با این حال، با اعلام همکاری اخیر، قیمت Toncoin دوباره شتاب صعودی خود را به دست آورد و در حال حاضر با قیمت 6.59 دلار معامله می شود.

هدف آن فراتر رفتن از سطح مقاومت قیمتی 7.70 دلار است که راه را برای رسیدن و فراتر رفتن از مرز 8 دلار هموار می کند. این یک مسیر مطلوب برای قیمت Toncoin برای تسخیر و فراتر از ATH فعلی آن فراهم می کند.

نمودار روزانه روند صعودی قیمت TON را نشان می دهد. منبع: TONUSD در TradingView.com

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر