جک دورسی و جی زی در برنامه آموزشی بیت کوین بروکلین همکاری می کنند

بنیاد Shawn Carter و Cash App سمینارها و کلاس‌های آموزشی در مورد بیت کوین را برای ساکنان شهر نیویورک در تابستان امسال ارائه خواهند کرد.

جی زی، هنرمند و تهیه‌کننده افسانه‌ای هیپ‌هاپ نیویورک، با موسس Cash App، جک دورسی، برای راه‌اندازی «آکادمی بیت‌کوین» که یک برنامه آموزشی است، به نیروها پیوسته است. برنامه دفاع از دیدگاه دموکراتیک که “آموزش قدرت است”.

این طرح به طور انحصاری برای ساکنان مجتمع مسکونی عمومی پروژه Marcy در شهر نیویورک در دسترس است، این طرح از 22 ژوئن آغاز می شود و تا 7 سپتامبر با گزینه هایی برای حضور حضوری و آنلاین ادامه خواهد داشت. برنامه آموزشی رایگان برای افزایش دسترسی به اطلاعات مالی و ارتقای فرصت های فراگیر طراحی شده است.

آموزش دهندگان لامار ویلسون از میلیاردر بلک بیت کوین، و ناجا جی رابرتز از پلاگین بلاک چین کریپتو، جزئیات خاص درس ها در حال حاضر پراکنده هستند، اما موضوعات پیرامون ضرورت، کاربرد و چشم انداز بیت کوین و همچنین ادبیات مالی عمومی همه انتظار می رود.

کودکان 5 تا 17 ساله نیز تشویق شده اند در دو رویداد شنبه به “کمپ کودکان ارز دیجیتال” بپیوندند، در حالی که شرکت کنندگان بزرگسال یک دستگاه نقطه اتصال WiFi قابل حمل، یک برنامه داده محدود یک ساله و همچنین یک گوشی هوشمند در صورت نیاز دریافت خواهند کرد. .

دورسی گفت که از نتایج ابتکارات بیت کوین الهام گرفته است که از بخش کوچکی از جمعیت آفریقایی و مرکزی و آمریکای جنوبی حمایت کرده است. او بیان کرد که هدف اصلی این است که “ثابت کنیم که در دسترس قرار دادن ابزارهای قدرتمند برای مردم، آنها را قادر می سازد تا استقلال بیشتری ایجاد کنند.”

دورسی با رفع ترس‌های احتمالی از طرفداری یا حداکثر گرایی نسبت به دارایی ارزهای دیجیتال پیشرو، بیان کرد که هدف این برنامه فراتر از آموزش بیت کوین به مکالمات پیرامون «تفکر بلندمدت، اقتصاد محلی و اعتماد به نفس» است.

مطالب مرتبط: جک دورسی در UBI: بیت کوین شفافیت و تفکر بلندمدت را تشویق می کند

دورسی و جی زی – نام شخصی شان کارتر – هر دو چهره‌های آگاهانه در حوزه ارز دیجیتال و وب 3 هستند. اولی پیشرفت‌هایی در برجسته‌سازی ارز های دیجیتال در برنامه‌های Block و Cash داشته است، در حالی که کارتر مترادف با آواتار CryptoPunk و اشتیاق به استقلال هنری در بلاک چین است.

این دو دارای یک شرکت موسیقی چند میلیون دلاری به نام Tidal هستند که به تمایل به ثبیت NFTها سال گذشته به سرویس استریم خود رسید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس