جیانکارلو رئیس سابق CFTC به عنوان مشاور به CoinFund می پیوندد

جیانکارلو یکی از حامیان سرسخت ارزهای دیجیتال و CBDC بوده است و خواستار یک رویکرد “به هیچ ضرری” برای تنظیم بلاک چین شده است.

شرکت سرمایه گذاری بلاک چین CoinFund، کریستوفر جیانکارلو، ناظر سابق کالاهای ایالات متحده را به عنوان مشاور استراتژیک منصوب کرده است – اقدامی که باید به شرکت مستقر در بروکلین کمک کند تا الزامات نظارتی پیچیده و همیشه در حال تغییر را در کشور خود دنبال کند.

اغلب به عنوان نامیده می شود “پدر ارز دیجیتال” توسط جامعه بلاک چین به دلیل حمایت از دارایی های دیجیتال، جیانکارلو در سال 2014 به عنوان کمیسر کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نامزد شد. در ژانویه 2017، او قبل از اینکه این نقش را به طور تمام وقت در ماه آگوست به عهده بگیرد، رئیس آژانس شد. همان سال. وی این سمت را تا جولای 2019 حفظ کرد.

کریستوفر پرکینز، رئیس CoinFund، جیانکارلو را به عنوان “نیروی محرکه” نوآوری در CFTC توصیف کرد، به ویژه برای حمایت از “سیاست ارز دیجیتال متفکرانه در ایالات متحده”. جیک بروکمن، موسس CoinFund، گفت که این مقام دولتی سابق در زمانی که مقررات داخلی ارزهای دیجیتال در حال تغییر هستند، تخصص ارائه خواهد کرد.

از زمان خروج از CFTC، جیانکارلو به حامی پر سر و صدای دارایی های دیجیتال تبدیل شده است و حتی در هیئت مدیره شرکت وام‌دهنده کریپتو BlockFi. در ژوئن 2021، جیانکارلو به کوین تلگراف گفت اینکه ایالات متحده بدون ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CDBC در معرض خطر تبدیل شدن به یک “پس‌آب” است و چین به وضوح در توسعه آن رهبر بوده است. در اوایل ژانویه 2020، جیانکارلو سابقه داشت که گفته است ایالات متحده به یک دلار دیجیتال نیاز داشت برای رقابت با پروژه CBDC چین.

مربوط: قانونگذار ایالات متحده لایحه ای را با هدف محدود کردن توانایی فدرال رزرو برای صدور CBDC پیشنهاد می کند

CoinFund در طول سال گذشته در چندین استارت آپ متمرکز بر ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده است. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، شرکت سرمایه گذاری بلاک چین یک دور سرمایه گذاری 83 میلیون دلاری را بسته است در جولای 2021 برای ادامه حمایت از پروژه های نوظهور در صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال. این شرکت پشت این اخیر بود دور سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری سری A برای متاورسال متصدی دارایی دیجیتال و همچنین به دور سرمایه گذاری 14 میلیون دلاری راریبل در بازار NFT در ژوئن 2021

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس