حجم تراکنش های OpenSea Ethereum 25 درصد کاهش یافت

  • حجم تراکنش OpenSea Ethereum در ماه می 25 درصد نسبت به آوریل کاهش یافت.
  • صنعت NFT به آرامی از اتریوم فاصله می گیرد.
  • Magic Eden از نظر حجم تراکنش از OpenSea پیشی می گیرد.

از مرداد ماه سال گذشته دریای آزاد به طور معمول هر ماه میلیاردها دلار حجم تراکنش تولید می کند و آن را به موفق ترین بازار در کل صنعت NFT تبدیل کرده است.

با این حال، حجم تراکنش OpenSea مبتنی بر اتریوم در ماه می 2.596 میلیارد دلار بود که تقریباً 25 درصد کاهش نسبت به ارزش آوریل دارد و تعداد کاربران فعال ماهانه 422300 نفر بود که حدود 11 درصد از نرخ جریان آوریل کاهش یافته است. .

مطابق با تپهOpenSea با ثبت 40 درصد افزایش ماهانه در ماه آوریل در حجم معاملات، روند کاهشی را در حجم معاملات ثبت کرد. در همان ماه، معاملات NFT اتریوم به ارزش تقریبی 3.5 میلیارد دلار تکمیل شد.

در توکن غیر قابل تعویض بازار به عنوان یک کل در حال دور شدن از شیوه ای است که به طور تاریخی توسط اتریوم کنترل می شد. معامله‌گران در حال حاضر به طور مساوی در بسیاری از بازارهای زنجیره جایگزین توزیع شده‌اند و میانگین تعداد تراکنش‌های کاربر در حالی که هزینه‌ها کاهش می‌یابد در حال رشد است.

Magic Eden بر حجم معاملات OpenSea برتری دارد

در همین حال، Magic Eden، یک بازار NFT مبتنی بر Solana، در کل حجم معاملات روزانه از OpenSea پیشی گرفته است. در زمان نگارش این مقاله، ردیاب بازار ارزهای دیجیتال DappRadar گزارش می‌دهد که Magic Eden روزانه بیش از 376000 تراکنش NFT داشته است، در حالی که OpenSea تقریباً 72000 تراکنش داشته است.

علاوه بر این، داده‌های DappRadar نشان می‌دهد که Magic Eden تراکنش‌های NFT را با سرعتی بسیار بیشتر از OpenSea اجرا کرده است. با وجود این، بازار واقع در سولانا به دلیل کمیاب بودن NFT های تراشه آبی، معیارهای فروش پایین تری را گزارش کرده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر