با کاهش روند در بخش بسیار نوسان memecoin، Bonk (BONK)، یک توکن میم بومی Solana، با وجود احساسات صعودی غالب در بازار گسترده‌تر memecoin، یک جهت نزولی از خود نشان داده است.

داده‌های اخیر CoinMarketCap کاهش 25 درصدی قیمت Bonk را در ماه گذشته نشان می‌دهد، که در تضاد کامل با سیر صعودی کلی که در طول مدت مشابه در چشم‌انداز میم کوین شاهد بودیم.

در زمان نگارش این مقاله، BONK با قیمت 0.00002166 دلار معامله می شد. کاهش 1.93% و 1.40% در بازه های زمانی روزانه و هفتگی، داده های CMC نشان می دهد.

معامله گران با عدم اطمینان در بازار مشتقات Bonk دست و پنجه نرم می کنند

در بازار مشتقات، جایی که معامله‌گران در مورد تغییرات قیمت آتی دارایی‌ها گمانه‌زنی می‌کنند، طبق داده‌های Coinglass، سود باز آتی Bonk شاهد کاهش چشمگیر بوده و از اوایل ماه مارس تا کنون 60 درصد کاهش یافته است.

این رکود شدید در بهره باز منعکس کننده کاهش قابل توجه تعداد قراردادها یا موقعیت های معامله گران است که نشان دهنده کاهش علاقه و اعتماد به چشم انداز Bonk در میان معامله گران مشتقه است.

علیرغم رکود آشکار در بهره باز معاملات آتی، نرخ سرمایه گذاری در صرافی های مختلف ارزهای دیجیتال توانسته است موضع مثبت خود را حفظ کند.

این نرخ تامین مالی، که نشان‌دهنده هزینه حفظ موقعیت‌های خرید نسبت به موقعیت‌های فروش کوتاه است، نشان می‌دهد که برخی معامله‌گران همچنان خوش‌بینی خود را حفظ کرده‌اند و تمایلی به کنار گذاشتن احتمال روند صعودی قریب‌الوقوع قیمت Bonk ندارند.

BONKUSD trading at $0.000021on the daily chart: TradingView.com

با این حال، سیگنال‌های متناقض بین شاخص‌های فنی و احساسات بازار، معامله‌گران را با عدم اطمینان دست به گریبان می‌سازد و مطمئن نیستند که آیا موقعیت‌های خود را حفظ کنند یا زیان خود را کاهش دهند.

دوره 30 روزه مورد بررسی شاهد کاهش قابل توجهی در حجم معاملات روزانه Bonk بوده است که داده های Santiment حکایت از کاهش 75 درصدی داشته است.

این کاهش در فعالیت معاملاتی وزن بیشتری را به احساسات نزولی پیرامون سکه می‌افزاید و نشانه کاهش علاقه سرمایه‌گذاران و اعتماد به پتانسیل آن است.

Source: Santiment

نشانگرهای فنی مشکل سیگنال برای Bonk

تشدید بیشتر مشکلات Bonk، شاخص‌های حرکت آن است که یک اختلاف نگران‌کننده بین توزیع و انباشت را نشان می‌دهد.

شاخص جریان پول (MFI) به افزایش فعالیت های فروش اشاره می کند که بر هر گونه تلاش برای خرید غلبه می کند و فشار نزولی بیشتری بر ارزش سکه وارد می کند.

از آنجایی که بازار با این سیگنال‌های متناقض دست و پنجه نرم می‌کند، کانون توجه به شدت بر روی Bonk و توانایی آن در مقابله با طوفان متمرکز می‌ماند.

با فرو رفتن خط MACD آن در زیر خطوط سیگنال و صفر، که نشان دهنده یک روند ضعیف تر کوتاه مدت در مقایسه با چشم انداز بلندمدت آن است، معامله گران با یک نقطه تصمیم گیری بحرانی مواجه می شوند.

بارقه‌ای از امید در میان طوفان

از آنجایی که معامله گران به نظارت دقیق اوضاع ادامه می دهند، پتانسیل تغییر در احساسات وجود دارد که می تواند جان تازه ای به قیمت بیمار Bonk بدهد.

در حال حاضر، راه پیش رو برای Bonk نامشخص است، با تحلیل بر اساس اندیکاتور به سمت نزول بیشتر در حالی که معامله گران امیدوار به بازگشت هستند.

تصویر برجسته از Pixabay، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر