یک گزارش DappRadar نشان داد که در حالی که حجم معاملات در طول سه ماهه سوم ضربه شدیدی خورده است، میانگین تعداد فروش NFT برای این 10 پروژه تنها 11.55 درصد کاهش یافته است.

حجم معاملات Metaverse 80 درصد کاهش یافت اما هیپ کاهش نیافته است


حجم معاملات در سه ماهه سوم برای 10 پروژه برتر Metaverse ممکن است در مقایسه با سه ماهه دوم 80 درصد کاهش یافته باشد، اما شرکت تحلیلی Dappradar پیشنهاد می کند که علاقه به دنیای مجازی همچنان وجود دارد.

بخش Metaverse به ویژه اخیراً با مقدار زیادی از مطبوعات منفی ضربه خورده است در اطراف فعالیت کم کاربر پیشنهاد شده است در برخی از پلتفرم‌ها، مانند Decentraland و Meta – گزارش‌هایی که آنها رد کرده‌اند.

DappRadar اشاره شد در گزارشی در 20 اکتبر مبنی بر اینکه در حالی که حجم معاملات در سه ماهه سوم ضربه شدیدی خورده است، میانگین تعداد فروش NFT برای این 10 پروژه تنها 11.55 درصد نسبت به سه ماهه دوم کاهش یافته است.

DappRadar توضیح می دهد که حجم معاملات کمتر می تواند صرفاً منعکس کننده کاهش قیمت دارایی ها باشد و لزوماً عدم علاقه را نشان می دهد و خاطرنشان می کند:

ما این را یک علامت صعودی می‌دانیم زیرا نشان می‌دهد که تبلیغات برای این نوع پروژه‌ها کاهش نیافته است. در عوض، کاهش قیمت ارزهای دیجیتال به جای عدم علاقه، بر حجم معاملات کلی پروژه‌ها تأثیر گذاشته است.»

با این حال، یک هشدار به این احساسات این است که هشت پروژه از 10 پروژه برتر Metaverse شاهد کاهش قابل توجهی در تعداد فروش NFT خود در طول سه ماهه سوم بودند، به طوری که Otherside آزمایشگاه یوگا شاهد کاهش 74 درصدی برای سه ماهه بود.

اقدام مثبت در درجه اول توسط The Sandbox و پلت فرم سابق مبتنی بر Minecraft NFT Worlds V2، که شاهد افزایش فروش NFT 190% و 79% در هر واحد بود.

DappRadar این موضوع را به هیاهوی پیرامون فصل 3 آلفای The Sandbox نسبت داد که مجموعه ای از تجربیات و مجموعه های جدید بازی را ارائه می دهد. در حالی که NFT Worlds V2 از Minecraft راه اندازی می شود ممکن است به عنوان یک “فرصت خرید” تلقی شود زیرا ارزش NFT های آن در سه ماهه سوم 90 درصد کاهش یافته است.

قیمت زمین های مجازی به شدت کاهش یافت

در همین حال، گزارش DappRadar حاکی از آن است که قیمت کف زمین‌های NFT به طور متوسط ​​75 درصد کاهش یافته است که شاید یکی از دلایل کاهش حجم معاملات بوده است.

قیمت کف مخزن: DappRadar

در حالی که ارزش هر بخش از املاک، مجازی یا غیر واقعی، در معرض نوسانات است، “املاک متاورس در حال حاضر بسیار کاهش یافته است”، DappRadar افزود که کاهش قیمت ها مطابق با بازار نزولی گسترده بخش کریپتو است.

مربوط: پرسش و پاسخ: NFT ها و متاورس ها نقش مهم در بازی ایفا می کنند – تا زمانی که یک چیز مهم اتفاق بیفتد

DappRadar بود مجبور به دفاع کردن داده‌های متاورس آن در هفته گذشته، که به این معنا بود که پلتفرم‌هایی مانند Decentraland کمتر از 40 کاربر فعال روزانه دارند.

این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که ابزار داده‌های کاربر آن، معمولاً در مورد تراکنش‌ها، فقط تعامل کاربران با یک بلاک چین را ردیابی می‌کند و «فعالیت‌های غیرمبتنی بر بلاک چین» مانند کاربرانی که هزینه نمی‌کنند را در نظر نمی‌گیرد.

جعبه شنی توییت کرد در 10 اکتبر که 39000 کاربر فعال روزانه و 201000 کاربر فعال ماهانه در 30 روز گذشته داشته است.

Decentraland همچنین گزارش داده است که تا 8 اکتبر 8000 کاربر فعال روزانه و 56697 کاربر فعال ماهانه داشته است.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر