حرکت بیت کوین به 32.4 هزار دلار تقلبی بود – در اینجا سطح قیمتی است که اکثر معامله گران بیت کوین منتظر آن هستند.

برخی از معامله گران این هفته پس از رد شدن قیمت بیت کوین به 32400 دلار امید خود را از دست دادند، اما بسیاری می گویند این سطح جایی است که آنها خریدار خواهند شد.

پایان هفته اول ماه ژوئن به دلیل کامپوزیت Nasdaq که از نظر فناوری سنگین است، درد بیشتری را به بازارهای مالی جهانی وارد کرد. روز 3 ژوئن 2.3% کاهش یافتدر حالی که S&P 500 1.4 درصد از ارزش خود را کاهش داد.

بازار کریپتوکارنسی بهتر از این نبوده است و داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که تلاش صبح زود برای فشار دادن بیت کوین (بیت کوین) بالای 30000 دلار با موجی از فروش مواجه شد که آن را به پایین ترین سطح روزانه 29286 دلار کاهش داد.

نمودار 1 روزه BTC/USDT. منبع: TradingView

در اینجا نگاهی داریم به آنچه که چندین تحلیلگر بازار در مورد چشم انداز BTC می گویند، زیرا همچنان در محدوده معاملاتی باریکی قرار دارد.

قیمت در محدوده پایین گیر کرده است

به گفته معامله‌گر ارز دیجیتال و کاربر مستعار توییتر Altcoin Sherpa، که بیت‌کوین به محدوده فعلی خود بازمی‌گردد، “انتظار می‌رفت” ارسال شده نمودار زیر عقب نشینی قیمت را به وسط محدوده معاملاتی اخیر خود نشان می دهد.

نمودار 4 ساعته BTC/USD. منبع: توییتر

Altcoin Sherpa گفت:

کمی پایین تر احتمالاً مکان بهتری برای طولانی مدت است، اما کل این منطقه متلاطم است و برای من برای سطوح خیلی واضح نیست. بهتر است ابتدا منتظر 28.4k باشید. #بیت کوین”

همکار تاجر و کاربر مستعار توییتر ShardiB2 به همین ترتیب ناله کرد عقب نشینی قیمت به محدوده معاملاتیبا اشاره به اینکه الون، دایمون، گلدمن و غیره که می گویند اقتصاد برای مدتی خراب می شود، بازارها را تحت تاثیر قرار می دهد.

ShardiB2 گفت،

عالی نیست، به کانال پایینی ما برگشتیم… باید اینجا را نگه دارید یا به 28.6 مراجعه کنید[K] ممکن است درست باشد، آن را بشکنید و ما به 25-26 هزار مورد فکر می کنم…”

صعود بیت کوین به 32400 دلار فقط یک تقلب بود

بینش بیشتر در مورد سطوحی که برای ورود خوب باید تحت نظر بود توسط EmperorBTC ارائه شد. ارسال شده نمودار زیر که “محدوده قبلی که به عنوان مقاومت عمل می کند” را برجسته می کند.

نمودار 4 ساعته BTC/USDT. منبع: توییتر

EmperorBTC گفت،

“به نظر می رسد اجرای 32K فقط یک انحراف بوده است. انتظار نداشتم که محدوده قبلی به عنوان یک مقاومت قوی عمل کند. انتظار پشتیبانی در PoC [point of control] اکنون و در آنجا لکه خواهد شد.»

مربوط: بازار کریپتو در ماه مه سقوط کرد، اما ژوئن دارای پوشش نقره ای است

گاوها در بلندمدت برنده خواهند شد

تخمینی در مورد مدت زمانی که معامله گران ارزهای دیجیتال می توانند انتظار داشته باشند که کشمکش فعلی بازار ادامه یابد توسط کاربر توییتر کریپتو Rover ارائه شده است. ارسال شده نمودار زیر شکل گیری یک الگوی معکوس صعودی را نشان می دهد.

نمودار 1 روزه بیت کوین/دلار آمریکا. منبع: توییتر

کریپتو روور گفت،

ممکن است هنوز 3 ماه دیگر طول بکشد تا #بیت کوین بالاخره با سرعت قابل توجهی شروع به صعود کند. اما یک چیز مطمئن است، ما در حال ایجاد یک الگوی معکوس خریداران صعودی معمولی هستیم. اکنون زمان به نفع ماست.»

ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 1.217 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 46.3 درصد است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس