حواله های ارز دیجیتال باید جذابیت پول نقد بدون محدودیت های نظارتی داشته باشند – جرمی آلر

مدیر عامل Circle به Brad Garlinghouse ریپل و آصف صالح از BRAC در یک بحث میزگرد در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد پیوست.

به گفته Jeremy Allaire، مدیر عامل Circle، سیستم‌های پول نقد دیجیتال ساخته شده بر روی بلاک چین باید کیفیت پول فیزیکی را حفظ کنند تا کاربران بیشتری را در کشورهای در حال توسعه جذب کنند – و باید بتوانند این کار را بدون محدودیت‌های نظارتی انجام دهند.

در یک میزگرد در نشست سالانه مجمع جهانی اقتصاد Allaire با عنوان “حواله برای بازیابی: عصر جدیدی از پول دیجیتال”. مورد بحث قرار گرفت تمام ویژگی هایی که پول نقد فیزیکی را به وسیله ای ایده آل برای مبادله تبدیل می کند. او با اشاره به قابلیت حمل و نقل، حریم خصوصی و نقش فیزیکی پول در تامین حاکمیت فردی، گفت: دلیلی وجود دارد که چرا پول نقد پادشاه است.

پول نقد یک محصول واقعا عالی است […] مردم پول نقد را دوست دارند. خصوصی است، امن است، ابزار حامل است، تسویه حساب نهایی بین شما و طرف مقابل را فراهم می کند.»

“انرژی زیادی در جهان وجود دارد که هدف آن حذف ویژگی هایی است که پول نقد را بسیار قدرتمند می کند. دلیلی وجود دارد که چرا مردم در کشورهای سراسر جهان در واقع پول نقد را به پول موبایل ترجیح می دهند زیرا به آنها حاکمیت بیشتری می دهد و آزادی اقتصادی بیشتری به آنها می دهد.

نظرات آلر در پاسخ به مشاهده آصف صالح بود حواله از طریق کیف پول موبایل به دلیل عدم پذیرش فناوری های دیجیتال در کشور مقصد محدود شده اند. صالح مدیر اجرایی BRAC بنگلادش است، یک سازمان غیرانتفاعی با هدف مقابله با فقر.

آلر گفت: «بسیاری از سیاست‌ها و مسائل نظارتی که قدرت جابجایی پول را محدود می‌کند، به سلب آزادی‌های اقتصادی مردم مربوط می‌شود. ما باید به فکر حل این مشکلات با ساختن مدل‌هایی باشیم که در واقع اشکالی از پول نقد دیجیتالی را فراهم می‌کنند که ویژگی‌هایی را دارند که پول نقد را برای مردم جذاب می‌کند.»

چیزی به سادگی یک سیم کارت به مردم در سراسر جهان اجازه می دهد تا در اینترنت جهانی شرکت کنند. آلر گفت، این هویت تلفن همراه باید به افراد اجازه دهد تا کیف پول های دیجیتالی را برای ارسال و دریافت ارزهای ارز دیجیتال شده مانند USD Coin (دلار کوین) ترکیب کنند.USDC).

مدل‌هایی وجود دارند که می‌توانند این کار را انجام دهند […] سیاستگذاران و تنظیم‌کننده‌ها باید خود را با آن تطبیق دهند نه تلاش برای وادار کردن همه افراد برای انطباق با محدودیت‌های خود.»

مربوط: WEF 2022: مدیر عامل Ripple فاش می کند که چندین بار قبل از شروع شکایت از SEC بازدید کرده است.

حواله‌ها جریان سرمایه نسبتاً پایداری را برای کشورهای کم‌درآمد فراهم می‌کند، زیرا مهاجران پول را برای خانواده‌هایشان به خانه باز می‌گردانند. تخمین زده شده است که حواله ها تقریباً 4 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهند کشورهای کم درآمد و تقریباً 1.5 درصد از تولید ناخالص داخلی کشورهای با درآمد متوسط. طرفداران مالی غیرمتمرکز می گویند که DeFi می تواند هزینه های حواله را سالانه میلیاردها دلار کاهش دهد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس