خالق Axie Infinity 150 میلیون دلار به رهبری بایننس برای بازپرداخت وجوه دزدیده شده جمع آوری کرد.

توسعه دهندگان در حال حاضر در حال کار بر روی ارتقای امنیتی هستند و قصد دارند قبل از زنده کردن دوباره Ronin Bridge، تعداد گروه های اعتبارسنجی را به 21 افزایش دهند.

Sky Mavis، خالق بازی محبوب توکن‌های غیرقابل تغییر بازی برای کسب درآمد، Axie Infinity، ۱۵۰ میلیون دلار در دور جدید سرمایه‌گذاری به رهبری بایننس جمع‌آوری کرده است.

هدف از جمع آوری کمک های مالی بازپرداخت وجوه از دست رفته ناشی از سوء استفاده اخیر روی پل رونین Axie Infinity است که منجر به ضرر بیش از 600 میلیون دلاری می شود. دور تامین مالی همچنین شاهد مشارکت برندهای Animoca، a16z، Dialectic، Paradigm و Accel بود.

به عنوان Cointelegraph گزارش شده است پیش از این، کاوشگر پشت این هک موفق به تخلیه 173600 اتریوم (ETH) و 25.5 میلیون تومان سکه (USDC) تنها در دو تراکنش با استفاده از کلیدهای خصوصی هک شده. در آن زمان، سازندگان بازی NFT قول داده بودند که یا سعی کنند تمام وجوه از دست رفته را بازیابی کنند یا با کمک سرمایه گذاران خود، هزینه را به کاربران بازپرداخت کنند.

به غیر از 150 میلیون دلار وجوه جمع آوری شده، مبلغ باقی مانده از ترازنامه Sky Mavis و Axie Infinity بازپرداخت می شود. توسعه‌دهندگان همچنین شناسایی کرده‌اند که یک مجموعه اعتبارسنجی کوچک در Axie DAO دلیل اصلی این اکسپلویت بوده و تصمیم گرفته‌اند تعداد گروه‌های اعتبارسنجی را در سه ماه آینده به 21 افزایش دهند.

توسعه دهندگان این پروژه تخمین می زنند که ممکن است چندین هفته طول بکشد تا پل Ronin دوباره فعال شود، زیرا آنها در حال کار بر روی به روز رسانی امنیتی و ممیزی های بعدی قبل از باز کردن مجدد آن برای کاربران هستند. در همین حال، Binance به کاربران Axie Inifitny کمک می کند تا ETH را در شبکه Ronin واریز و برداشت کنند.

مربوط: قیمت Axie Infinity (AXS) با افزایش 50% قبل از عرضه Origin تغییر مسیر داد

اگر وجوه دزدیده شده ظرف دو سال بازیابی نشود، Axie DAO به مراحل بعدی خزانه خود رأی خواهد داد. بایننس و اسکای ماویس در زمان انتشار به درخواست‌ها برای نظرات Cointelegraph پاسخ ندادند.

بسیاری از جامعه ارز دیجیتال بر این باور بودند که هکر پشت رونین بریج در نهایت وجوه را باز می گرداند، کاملا مشابه بهره بردار شبکه پلی. با این حال، تاکنون هیچ مدرکی دال بر چنین ارتباطی بین سازندگان بازی و هکرها وجود نداشته است.

حساب بهره‌بردار Axie Infinity انتقال وجوه به خدمات میکسر سکه مانند Tornado Cash را در تلاشی برای شستن وجوه دزدیده شده آغاز کرده است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که بهره‌بردار شبکه Poly در ابتدا همین کار را کرد، اما در نهایت تصمیم گرفت وجوه را بازگرداند زیرا شستن چنین مقدار بالایی دشوار می‌شد.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس