بیت کوین ها

    • یک ملک پرتغال تنها به قیمت 3 بیت کوین بدون تبدیل یورو فروخته شد.
    • ارزش ملک حدودا 110 هزار تومان است.
    • Zome، شرکت املاک و مستغلات که این خرید را رهبری کرد، گفت که در حال توسعه سایر پروژه های مرتبط با Web3 است.

یک ملک در پرتغال فقط به قیمت فروخته شد بیت کوین (BTC) یک وب سایت خبری پرتغالی در 5 می گزارش داد که بدون تبدیل به یورو. این معامله اولین معامله در نوع خود برای صنعت املاک است که در این کشور اروپایی تاریخ ساز است.

آپارتمان T3 در براگا پرتغال با سه بیت کوین خریداری شد که ارزش آن تقریباً 110 هزار یورو است. سند خانه آپارتمانی با شرکت املاک Zome، شرکت حقوقی Antas da Cunha Ecija، رئیس دفتر اسناد رسمی، و شرکای دیگر از کریپتو Valley سوئیس به عنوان شاهد امضا شد.

زوم این خبر را از طریق فیس بوک اعلام کرد پست، با تاکید بر اینکه این شرکت در زمینه فناوری های Web3 و پذیرش ارز دیجیتال “در خط مقدم” قرار دارد:

این سند نشان دهنده یک نقطه عطف تاریخی است، انتقال یک دارایی دیجیتال به یک دارایی فیزیکی – یک خانه – بدون هیچ گونه تبدیل به یورو. ما معتقدیم دنیای جدیدی از تجارت احتمالی در املاک و مستغلات امروز باز می شود!

کارلوس سانتوس، مدیر ارشد فناوری Zome، معتقد است که این معامله فرصت‌هایی را برای این تجارت باز می‌کند. Nuno da Silva Vieira، وکیل Antas da Cunha Ecija نیز همین نظر را دارد و می گوید که این معامله می تواند “فرصتی عالی برای رشد و ایجاد ارزش” در پرتغال باشد.

در قسمت آخر پست، Zome فاش کرد که پروژه‌های دیگر مرتبط با Web3 توسط این شرکت در حال توسعه هستند و به زودی رونمایی خواهند شد.

در اخبار دیگر، برند لوکس ایتالیایی گوچی اخیراً اعلام کرده است که برخی از فروشگاه‌های ایالات متحده، بیت کوین، شیبا اینو (SHIB)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) را به عنوان پرداخت می‌پذیرند. این سرویس اواخر ماه می در برخی از فروشگاه های شاخص این برند، از جمله فروشگاه های آنها در Rodeo Drive، لس آنجلس و Wooster Street، نیویورک، راه اندازی خواهد شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر