محصولات سرمایه گذاری کریپتو سرانجام پس از هفت هفته جریان های قوی متوالی، یک هفته خروجی ثبت کردند. دو هفته رکوردشکنی پس از ثبت در واقع، داده‌ها نشان می‌دهد که این محصولات سرمایه‌گذاری اکنون رکورد جدیدی را برای بیشترین خروجی در یک هفته به ثبت رسانده‌اند و دوره ایجاد رکورد را افزایش داده‌اند.

مطابق با داده های CoinShares، سرمایه گذاران هفته گذشته 942 میلیون دلار از محصولات سرمایه گذاری کریپتو برداشت کردند تا 10 میلیارد دلار از کل دارایی های تحت مدیریت (AuM) پاک کنند. جالب توجه است که بخش بزرگی از این خروج از بیت کوین به عنوان ETF های بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده است. خروجی ثبت شده هر روز

جریان خروجی کریپتو به رکورد جدیدی رسید

گزارش هفتگی CoinShares در مورد صندوق های سرمایه گذاری دیجیتال نشان می دهد که محصولات سرمایه گذاری ارز دیجیتال شاهد هجوم پول برای دو ماه گذشته. در نتیجه، این محصولات یک دوره هفت هفته ای ورودی به مبلغ 12.3 میلیارد دلار را ثبت کردند. بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال، بیشتر این جریان‌ها را دریافت کرد که به افزایش قیمت آن کمک کرد بالاترین تاریخ جدید.

با این حال، هفته گذشته داستان متفاوتی برای محصولات سرمایه گذاری بیت کوین بیان کرد، زیرا ETF های بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده 1.1 میلیارد دلار ورودی ضعیف را ثبت کردند که قادر به جبران خروجی قابل توجه 2 میلیارد دلاری Grayscale نبود. در نتیجه، محصولات سرمایه گذاری بیت کوین شاهد خروج 904 میلیون دلاری در طول هفته گذشته بود. محصولات کوتاه بیت کوین نیز شاهد خروج جزئی 3.7 میلیون دلاری بودند.

این احساسات منفی به سمت سایر سرمایه گذاری ها سرازیر شد محصولاتی مانند اتریومسولانا، کاردانو و محصولات چند دارایی به ترتیب شاهد خروج 34.2 میلیون دلار، 5.6 میلیون دلار، 3.7 میلیون دلار و 7.3 میلیون دلار بودند. از سوی دیگر، Litecoin، XRP و Polkadot شاهد افزایش 2 میلیون دلاری، 1.2 میلیون دلاری و 5 میلیون دلاری بودند. در نهایت، حجم کل معاملات به 28 میلیارد دلار، دو سوم هفته قبل کاهش یافت.

از نظر منطقه ای، آمریکا با ۸۶۰ میلیون دلار بیشترین خروجی را داشته است. سوئد و سوئیس به ترتیب با 36.9 میلیون دلار و 25.2 میلیون دلار در رتبه های بعدی قرار دارند. به گفته CoinShares، بازگشت به یک احساس ضعیف تا حد زیادی به دلیل تردید سرمایه گذاران بود.

آینده بیت کوین چیست؟

جالب اینجاست که خروج هفته گذشته از ETF های اسپات بیت کوین با کاهش شدید قیمت بیت کوین با این ارز دیجیتال همزمان شد. سقوط به پایین به عنوان 61,370 دلار. این نشان می دهد که این صندوق ها در حال حاضر چقدر تأثیر بر قیمت بیت کوین دارند. اقدامات هفته گذشته نشان می دهد که به نظر می رسد سرمایه گذاران در اشتیاق خود برای ETF های بیت کوین نقطه ای متوقف شده اند. اینکه آیا این مکث هفته ها طول می کشد یا بیشتر باید دید.

با این حال، احساسات می تواند به سرعت جابجا شود در بازار ارزهای دیجیتال و اقدامات اخیر قیمت نشان می دهد که این صنعت ممکن است باشد بازگشت به حالت صعودی. مطابق با داده های BitMEX Research، ETF های بیت کوین نقطه ای دیروز یک روز ورودی خالص ثبت کردند. خالص ورودی ثبت شده 15.7 میلیون دلار بود که کمترین روز ورودی از 26 ژانویه است.

گاو نر در حال حاضر به افزایش قیمت بیت کوین 5.38 درصد در 24 ساعت گذشته. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 70676 دلار معامله می شود می تواند دوباره به 73000 دلار برسد خیلی زود.

BTC price drops from $71,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از شورای آتلانتیک، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر