غول تجارت الکترونیک هندی Flipkart با سازمان انکوباتوری Polygon-eDAO برای راه اندازی دنیای خرید مجازی در metaverse همکاری کرد.

خریداران در هند اکنون می توانند یک کفش ورزشی در Metaverse به مدت یک هفته سفارش دهند


مصرف کنندگان در هند گزینه های بیشتری برای تجربه خرید دیجیتال دریافت می کنند زیرا پلتفرم های اصلی تجارت الکترونیک محلی به طور فزاینده ای با بلاک چین و متاورس آزمایش می کنند.

خریداران هندی می‌توانند محصولات برندهایی مانند Puma و Nivea را در متاورس تعاملی و بازی‌سازی شده امتحان کنند. این به لطف غول تجارت الکترونیک محلی Flipkart است که فضایی متاورس را برای مصرف کنندگان راه اندازی کرده است تا بتوانند محصولات را در یک مقصد مجازی واقعی واقعی و خرید کنند.

فلیپ کارت رسما اعلام کرد راه اندازی Flipverse در 17 اکتبر، با هدف ایجاد پلی برای بهترین تجربه خرید آنلاین و آفلاین.

Flipverse که با همکاری سازمان انکوباتور Polygon-eDAO توسعه یافته است، به خریداران اجازه می دهد تا یک آواتار متاورس برای خرید در دنیای مجازی ایجاد کنند و قصد دارند مشتریان را به مارک های مورد علاقه خود نزدیکتر کنند. در عین حال، برندها قادر خواهند بود دوقلوی دیجیتالی آماده متاورز خود را در دنیای مجازی تولید و ایجاد کنند.

Flipverse علاوه بر برگزاری مسابقات و پیشنهادات انحصاری برند، از کلکسیون های دیجیتال منحصر به فرد پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس این اعلامیه، Flipverse دارای تعداد زیادی از برندها از جمله Puma، Noise، Nivea، Lavie، Tokyo Talkies، Campus و غیره خواهد بود. تجربه خرید جدید در پلتفرم جدید خرید آنلاین Flipkart، FireDrops در دسترس خواهد بود.

پیشنهاد Flipverse است گزارش شده که در مرحله آزمایشی قرار دارد و هدف آن جلب علاقه در طول فصل جشن این ماه است.

به گفته نارن راولا، معاون استراتژی محصول در آزمایشگاه های Flipkart، متاورس یکی از “انقلاب های مهم” در توسعه تجارت الکترونیک است و پتانسیل بسیار زیادی دارد. راولا خاطرنشان کرد: «با فراهم کردن دسترسی مشتریان به مارک‌های مورد علاقه، پیشنهادات، سوپرکوین‌ها و کلکسیون‌های دیجیتالی، هدف ما وضعیت تجربیات خرید آنها در یک محیط مجازی و همه‌جانبه است.»

Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران Polygon، خاطرنشان کرد که جهان «به تازگی شروع به خراش دادن سطح آنچه در متاورس ممکن است» کرده است، و تجارت الکترونیک یکی از «موارد استفاده قاتل» متاورس است.

مربوط: مدیر عامل شرکت توتالیتی توضیح می دهد که چرا هند هنوز تا حد زیادی برای NFT ها استفاده نشده است

به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در هند، Flipkart به دلیل بیان برخی اظهارات رمزآلود با صدای بلند در رسانه های اجتماعی شناخته شده است. سال گذشته، Flipkart در توییتر نوشت که شرکت بیت کوین را می پذیرد (بیت کوین) پرداخت هایی که در نهایت تبدیل به یک شوخی اول آوریل شد.

Flipkart تنها شرکتی در هند نیست که با متاورس آزمایش کرده است. شرکت فناوری چند ملیتی هندی تک ماهیندرا اعلام کرد راه اندازی TechMVerse در فوریه 2022، برنامه ریزی برای ارائه تجربیات تعاملی و همهجانبه به مشتریان. از جولای 2022، این شرکت گزارش شده است کار کردن در بیش از 60 پروژه metaverse.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر