خرید کریپتو با کارت اعتباری اکنون به طور غیر مستقیم در تایوان ممنوع شده است

یک تنظیم کننده ارشد مالی در یادداشت خود برای بخش بانکی، دارایی های مجازی را به قمار آنلاین تشبیه می کند.

کمیسیون نظارت مالی تایوان (FSC)، یک تنظیم کننده ارشد مالی، یادداشتی را به صنعت بانکداری صادر کرد که نشان می دهد آنها نباید به ارائه دهندگان دارایی های مجازی (VASP) وضعیت تاجر در عملیات با دارندگان کارت اعتباری اعطا کنند. این به معنای ممنوعیت واقعی خرید ارز دیجیتال با کارت اعتباری در جزیره است.

به عنوان رسانه های داخلی گزارش شده است در روز پنجشنبه 30 تیرماه، کمیسیون نظارت مالی در اوایل تیرماه با ارسال نامه‌ای به انجمن بانک‌ها به اعضای کانون بانک‌ها یادآور شد که دارایی‌های مجازی به شدت سوداگرانه و ریسک‌پذیر هستند و جریان نقدینگی برای نظارت بر تراکنش‌ها پیچیده و چالش برانگیز است. به طور موثر

رگولاتور همچنین تصریح کرده است که کارت‌های اعتباری اساساً ابزار پرداخت مصرف‌کننده هستند، نه سرمایه‌گذاری و مدیریت ثروت یا ابزار پرداخت با معاملات سوداگرانه، ریسک بالا و اهرم مالی بالا. این به سنت دیرینه محافظت از دارندگان کارت اعتباری از پرداخت برای قمار آنلاین، سهام، معاملات آتی و اختیارات و موارد دیگر اشاره دارد.

FSC بانک ها را ملزم می کند تا ظرف 3 ماه با دستورالعمل های جدید سازگار شوند. پس از آن واحد حسابرسی باید انطباق داخلی خود را بررسی کرده و نتایج را به رگولاتور گزارش دهد.

این اولین بار نیست که FSC اقدامی انجام می دهد یا تردید خود را در مورد ارزهای دیجیتال ابراز می کند. سال گذشته، رگولاتوری چندین بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد برای یادآوری خطرات مرتبط به مردم مرتبط با دارایی های مجازی

مربوط: شانگهای بلاک چین، NFTs و Web3 را در برنامه 5 ساله خود گنجانده است

در ژوئیه 2021، تایوان مجدداً مبارزه با پولشویی را تصویب کرد الزامات (AML) برای مبادلات ارزهای دیجیتال، بر اساس توصیه گروه ویژه اقدام مالی.

در پایان ماه ژوئن، رئیس بانک مرکزی جمهوری چین (تایوان)، طراحی بدون علاقه را توصیه کرد برای پایلوت ارز دیجیتال بانک مرکزی کشور (CBDC). تایوان در حال حاضر در مرحله دوم برنامه آزمایشی CBDC خود قرار دارد، جایی که بانک مرکزی آن CBDC را در اختیار پنج بانک منتخب تایوانی قرار می دهد تا بین مصرف کنندگان توزیع شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس