خطر سقوط اتریوم تا ژوئن 35 درصد با قیمت ETH که تقلبی مثلث صعودی را تأیید می کند.

نزدیک به 170 میلیون دلار از صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر اتریوم در سال 2022 خارج شد که نشان دهنده کاهش تقاضای سازمانی است.

توکن بومی اتریوم اتر (ETH) با احتمال 35 درصد اصلاح قیمت در سه ماهه دوم مواجه است زیرا به زیر الگوی “مثلث صعودی” نزدیک می شود.

سقوط قیمت ETH در پیش است؟

قیمت اتر در 2 می در حالی که حدود 2825 دلار معامله می‌شد، بین سود و زیان در نوسان بود که نشان‌دهنده عدم تصمیم معامله‌گران در مورد جهت بعدی آنها بود.

جالب توجه است که توکن اتریوم در نزدیکی یک خط روند رو به افزایش که یک الگوی مثلث صعودی در ترکیب با مقاومت خط افقی.

به طور خلاصه، مثلث های صعودی معمولاً الگوهای ادامه ای هستند. همانطور که گفته شد، قیمت اتر قبل از تشکیل مثلث صعودی خود روند کاهشی داشت و شانس آن را برای شکست در چند هفته آینده افزایش داد.

یکی دیگر از نشانه های نزولی از اتر می آید تقلبی حرکت بیش از یک ماه پیش

قابل توجه است که اتر در 28 مارس از مثلث صعودی خود شکسته شد و یک هفته بعد به محدوده خود بازگشت – یک شکست جعلی. چرخاندن بالای مثلث به سمت مقاومت، و به دنبال آن یک دوره فروش ثابت، نشان دهنده تقویت حرکت نزولی است که اکنون به لحظه شکست نزدیک شده است.

نمودار قیمت هفتگی ETH/USD با تنظیم «مثلث صعودی». منبع: TradingView

به عنوان یک قاعده، شکستن زیر خط روند پایین مثلث، هدف نزولی را در طولی برابر با حداکثر ارتفاع مثلث، یا منطقه بین 1820 دلار (35-٪) و حدود 2160 دلار (30-٪)، بسته به نقطه شکست، قرار می دهد.

خروجی های ETH سازمانی

در همین حال، سرمایه گذاران معتبر در سال 2022 پول خود را از محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر اتریوم خارج می کنند. آخرین گزارش CoinShares.

مربوط: سولانا برای هفتمین بار در سال 2022 با هجوم ربات ها به شبکه دچار قطعی شد

به طور جزئی، حدود 169 میلیون دلار از صندوق های اتریوم تا 22 آوریل خارج شده بود. در مقابل، رقابت لایه 1 اتریوم، از جمله Solana و Avalanche، در کنار رقیب آن برای جایگاه برتر، بیت کوین، شاهد جریان ورودی سرمایه بود.

جریان های نهادی (بر اساس دارایی ها) از 22 آوریل. منبع: CoinShares

The Digital Trend، یک تحلیلگر مستعار در Seeking Alpha، استدلال می کند سرمایه گذاران سرمایه خود را تغییر مکان داده اند تا در معرض سرمایه های مرتبط با رقبای بلاک چین اتریوم، یعنی Solana، Avalanche، Terra (LUNA) و Algorand (ALGO) قرار بگیرند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس