در حالی که برزیلی ها عید پاک را در 17 آوریل 2022 جشن می گرفتند، موسسه خیریه کوین اکس با خواننده برزیلی مک لوستوسا همکاری کرد و یک رویداد خیریه برای کودکان فقیر در Jardim Brasil و Parque Edu Chaves در شمال سائوپائولو، برزیل راه اندازی کرد. در طول این مراسم، کارکنان تخم‌مرغ‌های عید پاک با پوشش شکلاتی را برای کودکان این جوامع فقیر فرستادند و جشن را با آنها جشن گرفتند. این رویداد با ارسال بیش از 200 هدیه عید پاک، گرما و مراقبت را به بچه های فقیر محلی ارائه کرد.

پست اینستاگرام مک لوستوزا

عید پاک درست مانند بهار است: زمان تولد دوباره، تجدید و امید است. با این حال، برای کودکان فقیر این منطقه که با کمک های مردمی زندگی می کنند، اسباب بازی ها و تنقلات در دسترس یک بچه معمولی یک امر تجملی است. علاوه بر این، آنها حتی نمی توانند تخم مرغ عید پاک را در یک مناسبت مهم مانند عید پاک دریافت کنند. برای کمک به آنها در چشیدن لذت دریافت هدایا، موسسه خیریه CoinEx هدایایی تخم مرغ عید پاک را برای بیش از 500 کودک در جوامع فقیر در سائوپائولو، برزیل آماده کرد. با دیدن لبخند بزرگ بر روی صورت کودکانی که این هدایا را دریافت کردند، موسسه خیریه CoinEx امیدوار است که این رویداد بتواند خاطرات خوشی را برای این کودکان به یادگار بگذارد.

محرومان را با اعمال نیک یاری کنید

در سال 2022، موسسه خیریه CoinEx یک صندوق خیریه 10 میلیون دلاری برای کمک به کودکان و نوجوانان در مناطق فقیر در سراسر جهان از طریق اقدامات خیریه راه اندازی کرد و شرایط اولیه زندگی آنها را تضمین کرد و در عین حال دسترسی برابر به آموزش را به آنها داد. با پیروی از اصول خیرخواهی، کمک متقابل، شادی و به اشتراک گذاری، موسسه خیریه CoinEx تلاش می کند تا به تعداد بیشتری از کودکان نیازمند کمک کند تا با سلامتی خوب و خاطرات شاد رشد کنند.

از سال 2021، موسسه خیریه CoinEx مجموعه ای از رویدادهای خیریه را در سراسر جهان راه اندازی کرده است. در دسامبر 2021، موسسه خیریه CoinEx از کودکان در بیمارستان آموزشی Uniuyo بازدید کرد و بسته های مراقبتی را توزیع کرد. در 31 دسامبر، پس از حمله طوفان رای به فیلیپین، موسسه خیریه CoinEx بلافاصله پاسخ داد و کمک کامل در بلایای طبیعی و کمک مالی بزرگ را ارائه کرد. در فوریه 2022، موسسه خیریه CoinEx لوازم زندگی را بین خانواده های فقیر در ایران توزیع کرد. در 15 فوریه، پس از اینکه برزیل با طوفان شدید باران مواجه شد، موسسه خیریه CoinEx بلافاصله در رویدادهای خیریه محلی شرکت کرد و به مناطق فاجعه‌زده کمک مالی کرد. در آوریل امسال، با اطلاع از اینکه برخی از کودکان فقیر در مناطق دورافتاده برزیل نمی توانند هدایای شکلاتی سنتی را در عید پاک دریافت کنند، موسسه خیریه CoinEx بیش از 500 هدیه عید پاک تهیه کرد و آنها را شخصاً به هر کودک تحویل داد … تنها در چند ماه، خیریه CoinEx خود را ترک کرد. در سراسر جهان علامت گذاری کنید.

خیریه هرگز متوقف نمی شود

بر اساس شاخص جهانی فقر چند بعدی (MPI) در سال 2021، حدود 644 میلیون کودک در سراسر جهان از نظر چند بعدی فقیر هستند. بسیاری از کودکان هنوز از گرسنگی، ترک تحصیل و بیماری در بسیاری از نقاط تاریک در سراسر جهان رنج می برند. انفاق باید با اقدامات واقعی دنبال شود و تلاش های رفاه عمومی هرگز متوقف نشود. موسسه خیریه CoinEx پیشنهاد می کند که جامعه بین المللی باید شرایط پیش روی کودکان فقیر در سراسر جهان را بررسی کند و برای مراقبت از آنها دست به دست هم دهند. ما فقط می‌توانیم زندگی بچه‌های فقیر بیشتری را بهبود بخشیم و با انجام تلاش‌های خیریه در مقیاس بزرگ‌تر، یک محیط رشد راحت برای آنها فراهم کنیم.

با گسترش تدریجی تأثیر جهانی همه‌گیری کووید-19، جهان شاهد درگیری‌های بیشتری بوده است و اقدامات بیشتری ضروری است. در همین حال، کمک به کودکان فقیر به یک موضوع مبرم تبدیل شده است. هر کودکی سزاوار آینده ای روشن است. موسسه خیریه کوین اکس که همیشه به اصول خیریه متعهد است، خواستار اولویت بندی علایق کودکان در کشورهای سراسر جهان شده است. ما باید همه کودکان را از فقر دور نگه داریم، از حقوق آنها دفاع کنیم و از دوران کودکی آنها محافظت کنیم. در آینده، CoinEx Charity رویدادهای خیریه بیشتری را برای کودکان در سراسر جهان راه اندازی خواهد کرد، عموم مردم را تشویق می کند تا به کودکان نیازمند کمک کنند و به طور مشترک دنیای بهتری را برای کودکان ایجاد کنند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر