داده های گزینه های اتریوم نشان می دهد که معامله گران حرفه ای انتظار مقاومت قوی در 3600 دلار را دارند

تجزیه و تحلیل مشتقات نشان می دهد که ETH در کوتاه مدت در محدوده 3300 تا 3600 دلار به جهش خود ادامه خواهد داد.

اتر (ETH) قیمت 13 درصد از پایین ترین سطح خود در 9 ژانویه به 2950 دلار افزایش یافته است، اما به نظر زودهنگام است که این حرکت را پایین ترین چرخه بدانیم. در عوض، حرکت نزولی بزرگ‌تر غالب شده است و اگرچه به نظر می‌رسد که اساساً با بیت کوین مرتبط است.بیت کوین) قیمت، نگرانی های نظارتی و سخت تر فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا سیاست نیز برای این جنبش مقصر شناخته شده است.

از زمانی که رگولاتورها توجه خود را بر روی استیبل کوین ها متمرکز کردند، بیت کوین و اتر تحت فشار قرار گرفتند. در 1 نوامبر، ایالات متحده وزارت خزانه داری از کنگره خواست تا اطمینان حاصل کند که صادرکنندگان استیبل کوین به طور مشابه بانک های ایالات متحده تحت نظارت هستند.

قیمت ETH/USD در FTX. منبع: TradingView

در حال حاضر، تشکیل کانال نزولی که در اواسط نوامبر آغاز شد، مقاومت 3850 دلاری را نشان می دهد. میانگین کارمزد تراکنش‌های شبکه نیز به بالای 50 دلار افزایش یافته است و هر چه مدت زمان بیشتری برای ارتقای اتریوم 2.0 طول بکشد، وضعیت برای زنجیره‌های رقیب بهتر خواهد بود.

صرف نظر از منطقی که در پس افت قیمت 28 درصدی اتر در شش هفته گذشته وجود داشت، گاوها فرصت کسب سود 300 میلیون دلاری را در انقضای آپشن های هفتگی 14 ژانویه از دست دادند. متأسفانه برای آنها، این سناریوی 4500 دلاری و بالاتر در حال حاضر غیرممکن به نظر می رسد.

گزینه های اتر، سود باز را برای 14 ژانویه جمع می کنند. منبع: Coinglass.com

نسبت تماس به فروش 89 درصد مزیت را برای گاوهای نر نشان می دهد، زیرا ابزارهای تماس (خرید) 380 میلیون دلاری در مقابل گزینه های فروش (فروش) 200 میلیون دلاری، سود بازتری دارند. معیار فعلی 1.89 فریبنده است زیرا افت اخیر قیمت اتر باعث بی ارزش شدن بیشتر شرط های صعودی شد.

به عنوان مثال، اگر قیمت اتر در ساعت 8 صبح UTC در 14 ژانویه کمتر از 3300 دلار باقی بماند، تنها 24 میلیون دلار از این گزینه های تماس (خرید) در دسترس خواهد بود، اما در صورت داشتن حق خرید اتر با قیمت 3300 دلار ارزشی ندارد. زیر آن قیمت معامله می شود.

مربوط: مشاوره Cointelegraph – نگاهی به اکوسیستم Terra

خرس ها برای اطمینان از سود 65 میلیون دلاری به قیمت اتریوم کمتر از 3300 دلار نیاز دارند

در زیر سه سناریوی محتمل بر اساس عملکرد قیمت فعلی آورده شده است. تعداد قراردادهای اختیار معامله در 14 ژانویه برای ابزارهای گاو نر (تماس) و خرس (put) بسته به قیمت اتریوم منقضی متفاوت است. عدم تعادل به نفع هر طرف، سود نظری را تشکیل می دهد:

  • بین 3100 تا 3300 دلار: 7400 تماس در مقابل 27800 تماس. نتیجه خالص 65 میلیون دلار به نفع خرس ها است.
  • بین 3300 تا 3500 دلار: 22200 تماس در مقابل 19300 تماس. نتیجه خالص بین گاو نر و خرس متعادل است.
  • بالای 3500 دلار: 32500 تماس در مقابل 15600 تماس. نتیجه خالص 60 میلیون دلار به نفع ابزارهای فراخوان است.

این تخمین خام، اختیارات خرید را در شرط‌بندی‌های صعودی مورد استفاده قرار می‌دهد و گزینه‌ها را منحصراً در معاملات خنثی به نزولی قرار می‌دهد. با این حال، این ساده سازی بیش از حد، استراتژی های سرمایه گذاری پیچیده تر را نادیده می گیرد.

برای مثال، یک معامله‌گر می‌توانست گزینه فروش را بفروشد و عملاً در معرض دید مثبت اتر بالاتر از یک قیمت خاص قرار بگیرد. اما، متأسفانه، هیچ راه آسانی برای تخمین این اثر وجود ندارد.

گاوها شانسی ندارند

اگر قیمت بالای 4500 دلار باقی می ماند، گاوهای اتر از مزیت 300 میلیون دلاری برخوردار بودند. با این حال، سناریوی فعلی نیاز به یک حرکت مثبت 6 درصدی از 3300 دلار به 3500 دلار برای ایجاد مزیت 60 میلیون دلاری دارد.

با توجه به اینکه کمتر از 12 ساعت تا انقضای گزینه های روز جمعه باقی مانده است، گاوها احتمالاً تلاش خود را روی حفظ قیمت بالای 3300 دلار متمرکز می کنند تا تعادل را در ترازو حفظ کنند.

نظرات و نظراتی که در اینجا بیان می شود، صرفاً مربوط به دیدگاه ها و نظرات است نویسنده و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیستند. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس