دادگاه استیناف حکم داد که Do Kwon، Terraform Labs باید به احضاریه SEC که در ماه سپتامبر ارائه شده است توجه کنند

رگولاتور ایالات متحده در حال بررسی است که آیا Terraform از پروتکل Mirror خود برای فروش اوراق بهادار ثبت نشده در پرونده ای غیر مرتبط با فروپاشی Terra استفاده کرده است یا خیر.

دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار دوم روز پنجشنبه اعتراض دو کوون مدیر عامل شرکت Terraform Labs در مورد احضاریه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را رد کرد. آژانس فدرال به دنبال اسناد و شهادت در رابطه با تحقیقات خود در مورد استفاده Terra از پروتکل Mirror برای فروش اوراق بهادار ثبت نشده بود یا خیر.

این احضاریه در سپتامبر 2021 زمانی که کوون در یک کنفرانس در شهر نیویورک شرکت می کرد، دریافت شد. کوون ادعا کرد در یک پرونده در ماه اکتبر مبنی بر اینکه SEC با ارائه شخصاً احضاریه قوانین خود، قانون آیین دادرسی اداری و سایر مقررات را نقض کرده است. او بعدها نیز مورد مناقشه قرار گرفت صلاحیت دادگاه بر این پرونده به دلیل عدم تماس Terraform با ایالات متحده است. اون دادگاه رد شد این ادعاها در ماه فوریه

دادگاه تجدید نظر حکومت کرد اینکه احضاریه به درستی ارائه شده است و SEC می تواند به Terraform به عنوان یک نهاد شرکتی از طریق Kwon خدمت کند. علاوه بر این، دادگاه استیناف دریافت که دادگاه منطقه صلاحیت قضایی Terraform Labs و Kwon را دارد.

مربوط: خطای قیمت گذاری Luna Classic منجر به سوء استفاده از پروتکل Mirror می شود

طبق دادخواست ارائه شده در اکتبر، SEC تعامل خود را با Terraform و Kwon در این مورد در ماه مه 2021 آغاز کرد. SEC به Kwon ایمیل زد و خواستار همکاری داوطلبانه او در تحقیقات خود شد و با توجه به این درخواست، Kwon و نمایندگان قانونی او در ژوئیه با وکلای SEC صحبت کردند. وکلای Terraform به طور جدی در حال مذاکره با SEC در زمان ابلاغ احضاریه بودند.

علاوه بر فروپاشی اکوسیستم 40 میلیارد دلاری Terra، Kwon و Terraform با اتهامات فرار مالیاتی و دستکاری بازار مواجه شد در کره جنوبی یک رسانه محلی نیز گره خورده است Terraform با پولشویی در گزارش 30 می. مجموعه ای از توییت های یک هفته قبل نیز اتهامات سوء استفاده از Terraform را مطرح کرد.

بلومبرگ گزارش شده است پنجشنبه، به نقل از یک منبع ناشناس، که SEC همچنین در حال بررسی است که آیا Terraform مقررات حفاظت از سرمایه گذاران را قبل از ریزش Terra نقض کرده است یا خیر. Terraform در بیانیه‌ای به بلومبرگ گفت که از این تحقیقات بی‌اطلاع است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس