دارایی های تحت مدیریت در شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر کریپتو افزایش یافت

  • شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) با تمرکز بر کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال و پروژه‌های Web3، میلیاردها دلار دارایی تحت مدیریت جمع‌آوری می‌کنند.
  • رشد در بخش Web3 با گزارش اخیر که نشان می‌دهد ۲۵.۲ میلیارد دلار سرمایه مخاطره‌آمیز به استارت‌آپ‌های بلاک‌چین جهانی اختصاص یافته است، بیشتر تأیید شد.
  • انتظار می رود که تزریق سرمایه به بخش Web3 در سال 2022 به رشد خود ادامه دهد.

شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC) با تمرکز بر کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال و پروژه‌های Web3، میلیاردها دلار دارایی تحت مدیریت را جمع‌آوری می‌کنند، زیرا تزریق سرمایه به بخش Web3 همچنان در حال افزایش است.

روزنامه‌نگار تجاری، اریک نیوکامر، برنامه‌های اخیر با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را برای شناسایی برخی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در بخش‌های Web3 و ارزهای دیجیتال بررسی کرد. یافته‌های او نشان داد که تعداد انگشت شماری از شرکت‌های VC ارزهای دیجیتال وجود دارند که دارایی‌های خود را تحت مدیریت به میزان قابل توجهی افزایش داده‌اند.

طبق یافته‌های Newcomer، برای یک شرکت سرمایه‌گذاری به نام Paradigm، دارایی‌های تحت مدیریت برای Web3 و کریپتو مجموعاً 13.2 میلیارد دلار دارایی است. این رشد 343 درصدی در مقایسه با 2.98 میلیارد دلار گزارش شده در یک پرونده در دسامبر 2020 است.

یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر در سیلیکون ولی، Andreessen Horowitz (a16z) نیز اخیراً فاش کرده است که وجوه متمرکز بر ارز دیجیتال آنها تقریباً 9 میلیارد دلار است.

دیگر شرکت های VC قابل توجه عبارتند از Sequoia Capital و Tiger Global که به ترتیب با 85.5 میلیارد دلار و 124.7 میلیارد دلار نیز اعداد بزرگی را ثبت کردند. تایگر گلوبال نسبت به پرونده های خود در سال 2021 58 درصد افزایش داشته است.

رشد در بخش Web3 با گزارش اخیر که نشان می‌دهد ۲۵.۲ میلیارد دلار سرمایه مخاطره‌آمیز به استارت‌آپ‌های بلاک‌چین جهانی اختصاص یافته است، بیشتر تأیید شد. این افزایش خیره کننده 713 درصدی نسبت به 3.1 میلیارد دلار در سال 2020 است.

انتظارات می تواند برای سال 2022 بیشتر باشد، زیرا a16z نشان داد که در حال آماده شدن برای جذب 4.5 میلیارد دلار برای آخرین صندوق متمرکز بر ارزهای دیجیتال خود است. پروژه دیگری که احتمالاً در سال 2022 مقدار مناسبی از بودجه VC را جذب می کند، سولانا است، زیرا شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر مشتاقانه به پیشنهادات NFT سولانا برای فرصت های بالقوه بیشتر نگاه می کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر