دارندگان بلندمدت بیت کوین «توزیع» را آغاز می کنند که قبل از پایین آمدن قیمت بیت کوین بود

اهداف نزولی قیمت BTC در بحبوحه نگرانی ها در مورد “توزیع” سکه ها توسط دارندگان بلندمدت افزایش می یابد.

بیت کوین (بیت کوین) در 4 ژوئن در محدوده محدودی باقی ماند، زیرا تقاضای معامله گران برای پایین ترین سطح کلان جدید ادامه داشت.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

دارندگان بلند مدت “توزیع” را آغاز می کنند

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در آخر هفته بین 29000 تا 30000 دلار باقی مانده است.

این جفت موفق به احیای مجدد شده بودند نزدیک به 31000 دلار روز قبل، اما آخرین جلسه معاملاتی هفته وال استریت به تلاش های گاوها کمک کرد.

از آنجایی که بازارهای “خارج از ساعات کاری” حجم کمی را ارائه می کردند، اما نوسانات کمی را ارائه می دادند، چشم ها به سمت بالقوه ای بود که یک شکست اجتناب ناپذیر خواهد بود.

کریپتو تونی در روز گذشته اعلام کرد: نمودار هفتگی بیت کوین وحشتناک به نظر نمی رسد و بنابراین روند ادامه می یابد. بخش از یک سری توییت

آ پست بیشتر پس از تحقق این کاهش پیش بینی، هدف بین 22000 تا 24000 دلار برای بیت کوین را تکرار کرد.

در این مقاله آمده است: “من به دنبال کاهش قیمت دیگری به $24000 – $22000 هستم، اما البته توزیع زمان می برد. بنابراین ممکن است قبل از هر افتی در اطراف این مناطق پشتیبانی حرکت کنیم.”

سایرین برنامه ریزی کردند تا از ضعف های وارده حداکثر استفاده را ببرند، از جمله حساب محبوب توییتر Cryptotoad، که استراتژی انباشته شدن 27000 دلار و کمتر از آن را اعلام کرد که برای BTC/USD یک “نوسان پایین” خواهد بود.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، منابع دیگر به شدت به پایین ترین سطح بیت کوین چشم دوخته اند تحلیلگران زنجیره ای به صاحب نظران مشهور مانند آرتور هیز، مدیر عامل سابق BitMEX.

داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant، سوختی به آتش اضافه کرد، که نشان می‌داد دارندگان بلندمدت در یک حرکت کلاسیک در بازار نزولی شروع به واگذاری انبار خود کرده‌اند.

ادریس، تحلیلگر مشارکت کننده، در یکی از مطالب سایت خلاصه کرد: «مرحله تسلیم شدن دارندگان بلندمدت آغاز شده است. QuickTake به روز رسانی های بازار در 3 ژوئن منتشر شد.

ادریس با اظهار نظر در مورد نمودار نسبت سود خروجی مصرف شده (SOPR) صاحبان بلندمدت، مقایسه هایی را با شرایطی انجام داد که قبل از پایین آمدن نسل ها در تاریخ بیت کوین بود. اینها شامل بازارهای نزولی 2014 و 2018 و همچنین سقوط بین بازارهای COVID-19 در مارس 2020 بود.

در حال حاضر دارندگان بلندمدت وارد فاز کاپیتولاسیون شده و با ضرر می فروشند که نشان می دهد فاز انباشت پول هوشمند آغاز شده است و چند ماه آینده فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بلندمدت در بازار خواهد بود. پست خوانده شد

این بیانیه خاطرنشان کرد که چنین رویداد تسلیم “معمولاً یک نزول چند ساله را نشان می دهد.”

نمودار مشروح SOPR دارنده بلندمدت بیت کوین (نمایش). منبع: CryptoQuant

صرافی ها همچنان شاهد خریدهای بزرگ هستند

در اشاره ای که برخی قبلا بودند خرید شیبدر همین حال، داده‌های مبادلاتی نشان داد که جریان‌های خروجی در روزهای اخیر به طرز چشمگیری بر جریان‌های ورودی غلبه کرده است.

مربوط: اکنون بیش از 200 هزار بیت کوین در ETF بیت کوین و سایر محصولات سازمانی ذخیره شده است

بر اساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode، در 3 ژوئن، جریان خالص از صرافی های اصلی به 23286- BTC رسید که بیشترین میزان از 14 می است.

نمودار جریان های شبکه مبادلات بیت کوین. منبع: Glassnode

در مورد رفتار بلندمدت دارندگان در اوایل هفته در آخرین نسخه خبرنامه خود، “هفته در زنجیرهچکمات، تحلیلگر اصلی Glassnode در زنجیره، طبقات سرمایه‌گذارانی را که در حال حاضر کمتر علاقه‌مند به فروش هستند، مشخص کرد.

به ویژه، کسانی که در نزدیکی رکوردهای تاریخ نوامبر 2021 خرید کرده‌اند، «به نظر می‌رسد نسبتاً به قیمت حساس نیستند»، و افزود که نمایه سرمایه‌گذاران به طور فزاینده‌ای از چنین سرمایه‌گذاران سرسختی تشکیل می‌شود.

او افزود: «با وجود کاهش مداوم قیمت و یک رویداد عمده انحلال نقطه ای 80 هزار بیت کوین، آنها همچنان تمایلی به رها کردن سکه های خود ندارند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس