کاردانو سرج

    • کاردانو از برترین ارزهای دیجیتال در بازار پیشی گرفت.
    • ADA افزایش قیمت +4.9٪ را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده است.
    • کاردانو ممکن است به قیمت سرسام آور 8 دلار برسد.

Cardano اکنون بار دیگر در حال افزایش است زیرا با موفقیت از برترین ارزهای دیجیتال بازار پیشی گرفته است. به طور جزئی، Cardano قادر است افزایش قیمت +4.9٪ را در دوره 24 ساعته گذشته ثبت کند و SOL، ETH و BNB را پشت سر بگذارد. این حرکت تهاجمی ADA به آن اجازه می دهد تا تعداد زیادی از معامله گران را به بازار جذب کند. از این رو، افزایش حجم 24 ساعته آن به نزدیک به 1.6 میلیارد دلار، دلیلی بر این است که کاردانو یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال برای بسیاری است.

منبع: CoinGecko
منبع: CoinGecko

نزدیک شدن به ارتقای فناوری شبکه یکی از دلایلی است که باید افزایش قیمت اخیر ADA را در نظر گرفت. اگرچه هنوز عده ای نسبت به ارتقا بدبین هستند، اما بسیاری هنوز از این پروژه حمایت می کنند. در واقع، از سه ماهه اول سال 2022، وجود دارد تقریباً 3,200,000 کیف پول کاردانو. این عملکردی که شبکه ایجاد کرده است، آن را قادر می‌سازد تا نرخ افزایشی +1600 درصدی را از سال 2020 ثبت کند.

آدا
منبع: TradingView

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، Cardano در حال رسیدن به سطح مقاومت 1 دلاری خود است که +17٪ با قیمت فعلی خود فاصله دارد. در زمان نگارش این مقاله، ADA با قیمت مناسب 0.85 دلار معامله می شود. اگر این عملکرد ادامه پیدا کند، قیمت کریپتو ممکن است به زودی به 1 دلار برسد. علاوه بر این، تحلیلگران دیگری نیز در این فضا حضور دارند که قیمت این شبکه را به قیمت سرسام آور 8 دلار پیش بینی کردند.

از سوی دیگر، کل بازار این فضا در حال حاضر نزدیک به +2٪ است. این نشان می دهد که بازار به آرامی اما مطمئناً از افت نزولی خود در هفته های گذشته بهبود می یابد. خب الان زمان مناسبی برای خرید هست یا نه؟ انتخاب باشماست.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر