دانشمندان کامپیوتر و دانشگاهیان تلاش هایی را برای توقف لابی کریپتو در ایالات متحده دنبال می کنند

بروس اشنایر، مدرس دانشگاه هاروارد، در گزارشی گفت که بلاک چین ایمن نیست و واقعاً غیرمتمرکز نیست.

کارشناسان فناوری ضد ارز دیجیتال از قانونگذاران ایالات متحده خواستند تا در برابر نفوذ تلاش‌های لابی طرفدار ارز دیجیتال مقاومت کنند.

بروس اشنایر، مدرس دانشگاه هاروارد، گزارش شده است گفت که ادعاهای حامیان بلاک چین “صحت ندارد”. او افزود که این فناوری امن نیست و واقعاً غیرمتمرکز نیست. به گفته اشنایر، سیستم‌هایی که می‌توانید با فراموش کردن رمز عبور، پس‌انداز خود را از دست بدهید، «سیستم امنی نیستند».

اشنایر به همراه سایر دانشمندان و دانشگاهیان کامپیوتر نامه ای را امضا کرد که در آن از ارز دیجیتال و بلاک چین انتقاد کرد و آن را برای قانونگذاران آمریکایی در واشنگتن ارسال کرد. استفان دیهل، توسعه‌دهنده نرم‌افزار، از این ایده حمایت می‌کند و همچنین نامه را امضا کرد. دیهل خاطرنشان کرد که این نامه تلاشی برای مقابله با لابی است زیرا حامیان کریپتو فقط به سیاستمداران “آنچه می خواهند می گویند”.

در این نامه، امضاکنندگان ادعا کردند که ارز های دیجیتال “ابزارهای مالی دیجیتال خطرناک، معیوب و اثبات نشده” هستند. دانشگاهیان تلاش کردند تا رگولاتورها را از حمایت از تلاش‌های لابی‌های طرفدار ارز دیجیتال برای ایجاد یک “پناهگاه امن نظارتی” برای ارزهای دیجیتال منصرف کنند.

تلاش‌ها برای مبارزه با لابی کریپتو در بحبوحه رشد لابی‌گرانی که کریپتو را نمایندگی می‌کردند در سال‌های 2018 تا 2021 انجام شد. داده ها از شهروند عمومی به غیر از لابی‌ها، بودجه‌ای که برای لابی‌های کریپتو هزینه می‌شود نیز از 2.2 میلیون دلار به 9 میلیون دلار در آن سال‌ها افزایش یافته است.

مربوط: بیت کوین 1.5 درصد در بازار آزاد ایالات متحده سقوط کرد زیرا ماینرها ممکن است طی ماه‌ها تسلیم شوند

همین دیروز، فدرال رزرو آمریکا تحقیقی را منتشر کرد که اثرات بالقوه را بررسی کرد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) در اجرای سیاست های پولی ایالات متحده. این مطالعه اتفاقاتی را که ممکن است در صورت اجرای CBDC رخ دهد، برجسته کرد.

در همین حال، تحلیلگران نظرات مختلفی را در مورد این موضوع بیان کردند انقباض کمی فدرال رزرو آمریکا این برنامه برای شروع چهارشنبه است. پاو هوندال، مدیر صرافی Swyftx، به کوین تلگراف گفت که این ممکن است تأثیر منفی بر بازارهای کریپتو داشته باشد. از سوی دیگر، نایجل گرین، مدیر عامل گروه deVere، فکر می کند که ممکن است کمترین تأثیر را داشته باشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس