دانشگاه های برتر کریپتو را به برنامه درسی اضافه کرده اند

دانشگاه‌ها مدتی است که به تحقیقات مرتبط با بلاکچین کمک می‌کنند و اکنون، برخی از دانشگاه‌های در سطح جهانی این فناوری را به برنامه درسی خود اضافه کرده‌اند.

دنیای دارایی های دیجیتال سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرد. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 3 تریلیون دلار رسید و باعث شد افراد، دولت ها و دانشگاه های بیشتری نگاه دقیق تری به طبقه دارایی داشته باشند.

حضور کریپتو در اقتصادهای بزرگ جهان فرصت بزرگی را برای استارت آپ های متنوع در این صنعت ایجاد کرده است که منجر به تقاضای گسترده برای دارایی های دیجیتال شده است. این بازار تازه متولد شده به توسعه فرصت های کاری و تحصیلی بیشتر، از جمله موارد دیگر کمک کرده است.

علاوه بر این، برخی از برترین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی جهان از جمله MIT، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هاروارد، بخش‌هایی از فناوری در حال رشد را به برنامه‌های درسی خود اضافه کرده‌اند.

در اینجا برخی از دانشگاه های برتر که موضوعات مرتبط با بلاک چین را به برنامه درسی خود اضافه کرده اند، آورده شده است.

موسسه تکنولوژی ماساچوست

وقتی صحبت از تحقیق می شود، تعداد کمی به موسسه فناوری ماساچوست (MIT) نزدیک می شوند. MIT به دلیل تحقیقات پیشگامانه و برنامه درسی رقابتی آکادمیک خود مشهور است رتبه بندی شده است بعد از دانشگاه هاروارد دوم است. این موسسه، بدون شک، دانشگاه پیشرو از نظر فناوری بلاک چین است. گرفتن رویکرد پژوهش محور به اکوسیستم غیرمتمرکز

این مؤسسه دارای کارکنان آکادمیک چشمگیر است، با رئیس فعلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، گری جنسلر درس دادن یک دوره بلاک چین در دانشگاه در محوطه دانشگاه، یکی از قدیمی ترین بیت کوین ها را دارد (بیت کوین) باشگاه هایی به نام MIT Bitcoin Club، که به عنوان کانون بحث های بلاک چین در دانشگاه عمل می کند.

این دانشگاه در سال 2014 آزمایش ارز دیجیتال MIT را راه‌اندازی کرد و بیت کوین را در بین دانشجویان توزیع کرد تا به پذیرش ارزهای دیجیتال کمک کند. این دانشگاه با مجله معتبر خود در زمینه فناوری بلاک چین پیش رفته است تا علاقه رو به رشد محققان در این زمینه را فهرست کند. مطابق با اصول تمرکززدایی، مجله به صورت رایگان توزیع می شود.

دوره های آموزشی ارایه شده در دانشگاه عبارتند از:

  • اخلاق بلاک چین: تأثیر و اخلاقیات ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین
  • مرز دیجیتال B: پناهگاه های بلاک چین در حال ظهور
  • دفتر کل عمومی مشترک: ارزهای دیجیتال، بلاک چین و سایر مارول ها
ساختمان 10 و گنبد بزرگ MIT. منبع: پسر دیوانه

دانشگاه هاروارد

هاروارد یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های ایالات متحده است و به عنوان بخشی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان شهرت پیدا کرده است. تاسیس شد در سال 1636، کالج آیوی لیگ رکورد هشت رئیس جمهور ایالات متحده، چهارده برنده جایزه تورینگ و چندین برنده جایزه نوبل را به دست آورد.

در راستای اصول تعالی و نوآوری، هاروارد آموزش بلاک چین را به برنامه درسی خود اضافه کرده است. برای شروع، دانشگاه با Coursera همکاری کرد تا شش دوره رایگان در مورد ارزهای رمزپایه ارائه کند که اصول اولیه را تا سطوح متوسط ​​پوشش می دهد. یک دوره مقدماتی آنلاین با عنوان “نوآوری موفقیت آمیز با فناوری بلاک چین” کاوش می کند ترکیبی از هوش مصنوعی و بلاک چین در چندین صنعت.

هاروارد نیز ارائه می دهد یک جامعه دانشجویی پر رونق بلاک چین با بیش از 200 عضو. بحث‌های هفتگی «کریپتو 101» برگزار می‌شود و وجود یک انکوباتور در محوطه دانشگاه به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا پروژه‌های ارز دیجیتال خود را بسازند و مقیاس‌بندی کنند.

دانشگاه ملی سنگاپور

سنگاپور یکی از قطب های ارزهای دیجیتال پیشرو در آسیای جنوب شرقی است و دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) هسته اصلی پذیرش ارز های دیجیتال است. این دانشگاه در سال 1905 تأسیس شد و تعهد آن به تحقیقات اصیل، پیوسته آن را در میان دانشگاه‌های پیشرو در قاره قرار داده است.

پیشنهاد بلاک چین دانشگاه مراکز به شدت حول محور تحقیق و کارآفرینی با مقالات جالبی که در مورد استفاده از بلاک چین برای محاسبات غیرمتمرکز و بهبود اجماع توزیع شده و قراردادهای هوشمند منتشر شده است. NUS یک برنامه درسی عمیق بلاک چین ارائه می دهد که در چندین زمینه و سطوح مختلف از مبتدی تا مدیر عامل و مدیران سطح متوسط ​​را شامل می شود.

این مدرسه دارای دوره هایی در هر دو سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد با کلوپ های ارز دیجیتال پر جنب و جوش تحت رهبری دانشجویان است. علاوه بر این، این کلوپ‌های ارز دیجیتال به دانش‌آموزان اجازه می‌دهند تا از همسالان خود بیاموزند و مقالاتی در مورد استفاده و آینده فناوری‌های بلاک چین منتشر کنند.

دروس پیشرو در برنامه درسی عبارتند از:

  • بلاک چین و DLT سازمانی برای مدیران
  • بلاک چین، ارزهای دیجیتال و دفتر کل توزیع شده از اینجا شروع می شود
تالار دانشگاه در دانشگاه ملی سنگاپور. منبع: جاشوا رومل هایاگ وارگاس

دانشگاه آکسفورد

دانشگاه آکسفورد جایگاه پیشرو در بین دانشگاه های جهان را به خود اختصاص داده و رکورد دومین دانشگاه قدیمی فعال را در اختیار دارد. دانشگاه انگلیسی رتبه ها به عنوان داشتن بزرگترین مطبوعات دانشگاهی و بزرگترین سیستم کتابخانه دانشگاهی که آن را از همتایان خود متمایز می کند.

از نظر بلاک چین، آکسفورد به لطف یک مرکز تحقیقاتی گسترده، یکی از مراکز پیشرو برای یادگیری فناوری جدید در اروپا است. مرکز تحقیقات بلاک چین دارد تولید شده مجموعه ای از مقالات جالب بلاک چین، با موسسه تحقیقاتی بلاک چین آکسفورد-هاینان که گام های مهمی را ثبت کرده است.

Oxford Foundry، مرکز کارآفرینی دانشگاه، مشارکت های جالبی با Ripple برای تسهیل فناوری بلاک چین گسترده تر انجام داده است. این دانشگاه دارای یک جامعه پر جنب و جوش است که توسط دانشجویان اداره می شود به نام انجمن بلاک چین آکسفورد که به خوبی با همتایان خود در سایر موسسات رقابت می کند. از نظر یادگیری، دانشگاه یکی از جامع ترین آموزش های بلاک چین را دارد. دوره های برتر شامل:

  • مهندسی نرم افزار بلاک چین
  • بلاک چین برای مدیران
  • برنامه استراتژی بلاک چین آکسفورد

دانشگاه کرنل

دانشگاه کرنل در سال 1865 تأسیس شد و جایگاهی برای خود به عنوان یکی از دانشگاه های تحقیقاتی پیشرو در جهان ایجاد کرده است. این دانشگاه در میان پنج مدرسه برتر با فارغ التحصیلانی است که در حال ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستند و با میانگین سالانه بیش از 500 میلیون دلار هزینه در تحقیق و توسعه، به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.

این دانشگاه دارای یک لیست چشمگیر فارغ التحصیلان است که شامل 33 محقق رودز، 10 مدیر عامل شرکت Fortune 500 و 35 میلیاردر است. دانشگاه کرنل نیز ارائه می دهد دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد با تمرکز بر فناوری بلاک چین. کالیبر هیات علمی قابل توجه است و از افرادی مانند Emin Gun Sirer تشکیل شده است که چندین مقاله در کنفرانس های بلاک چین در سال 2014 ارائه شده است.

دانشجویان این دانشگاه با کمک باشگاه بلاک چین کرنل نقش‌هایی را در شرکت‌های پیشرو در حوزه بلاک‌چین مانند کوین‌بیس و کنسن‌سیس ایمن کرده‌اند. این باشگاه توسط دانشجویان اداره می شود و مقالات جالبی در مورد فناوری بلاک چین منتشر کرده است و به طور معروف میزبان کنفرانس سالانه خود با ترکیبی چشمگیر از سخنرانان اکوسیستم ارزهای دیجیتال است. دروس ارائه شده در این دانشگاه عبارتند از:

  • ارزهای دیجیتال و دفتر کل
  • کاربردهای فناوری بلاک چین
  • مقدمه ای بر بلاک چین، ارزهای دیجیتال و قراردادهای هوشمند
  • ملزومات ارز دیجیتال
چهار هنر با برج مک گرو در دانشگاه کرنل. منبع: یوسترس

دانشگاه کالیفرنیا، برکلی

دانشگاه کالیفرنیا، برکلی که در سال 1868 تأسیس شد، یک موسسه پیشرو برای علاقه مندان به بلاک چین است. تنوع دانشگاه در چهارده کالج و برنامه های بیش از 350 درجه ای که به هزاران دانشجو ارائه می دهد مشهود است.

تحقیقات یکی از دلایل اصلی این است که چرا این دانشگاه در لیست قرار می گیرد زیرا یکی از طولانی ترین رگه های تحقیقات بلاک چین را دارد. ابتکار بلاک چین برکلی هاس اصلی ترین است راننده تحقیقات بلاک چین است و تا حد زیادی توسط آزمایشگاه ریپل تامین می شود. کمک هزینه های تحقیقاتی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد تا عمیقاً در کاربردهای فناوری نوپا غوطه ور شوند، با پیشرفت خاصی که در زمینه استیبل کوین ها حاصل شده است.

دانشگاه نیز ارائه می دهد یک “برنامه گواهینامه حرفه ای مبانی بلاک چین” از طریق پلت فرم آموزش آنلاین edX. از نظر برنامه درسی، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی به دانشجویان یک پیشنهاد بلاک چین گسترده ارائه می دهد که شامل موارد زیر است:

  • شبکه ها: الگوریتم ها، پیچیدگی و ارز دیجیتال
  • بلاک چین، اقتصاد ارز دیجیتال، و آینده فناوری، تجارت و قانون
  • مبانی بلاک چین

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس