دبی

  • دبی مجوز دارایی مجازی را به شرکت Calvin Cheng Web3 Holdings اعطا کرده است.
  • VARA اولین تنظیم کننده تخصصی دارایی های مجازی در جهان است.
  • کالوین چنگ یک سرمایه گذار و کارآفرین سنگاپوری است.

سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی دبی (VARA) به Calvin Cheng Web3 Holdings FZE مجوز موقت دارایی مجازی را اعطا کرده است. کالوین چنگ یک سرمایه گذار و کارآفرین سنگاپوری است.

شایان ذکر است، چنگ اخیراً یک شرکت هلدینگ سرمایه گذاری NFT و فن توکن در دبی تأسیس کرده است. این بازرگان همچنین عضو سابق پارلمان سنگاپور است. چنگ برای دریافت مجوز فعالیت در یک اکوسیستم تحت نظارت درخواست داده بود.

VARA که در مارس 2022 تأسیس شد، اولین متخصص در جهان است تنظیم کننده دارایی های مجازی. انتظار می رود نقش مهمی در ایجاد فرصت های جدید در صنعت دارایی مجازی در دبی. تحت نظارت VARA، تمام خدمات تجاری تحت نظارت کامل نظارتی و کنترل‌های اجباری گروه ویژه اقدام مالی (FATF) قرار خواهند گرفت.

VARA خاطرنشان کرد: “Calvin Cheng Web3 Holdings FZE اولین تجارت بین المللی خواهد بود که به طور فعال به دنبال مقررات است، علیرغم اینکه می تواند به طور قانونی در بسیاری از حوزه های قضایی جهانی واجد شرایط دیگر فعالیت کند. چنین قدردانی از نیاز به حکمرانی قوی به منظور بلوغ بخش و مقیاس ایمن نشان دهنده هدف معتبر و شهرت خوب آقای چنگ است که از نظر ما برای مشارکت این شرکت در برنامه MVP دبی حمایت کرده است.

کالوین چنگ اشاره کرد که دبی به سرعت خود را به عنوان دارایی های مجازی پیشرو معرفی کرد هاب در جهان. وی افزود که فضای دارایی های دیجیتال حوزه جدیدی است که به تنظیم کننده های مترقی نیاز دارد تا با تمرکز کارآفرینان بر نوآوری و رشد همراه شود.

ما مفتخریم که اولین NFT VASP هستیم که وارد این اکوسیستم تنظیم شده به عنوان تعهد ما به حمایت از ریل های محافظ قوی برای رشد ایمن صنعت کریپتو هستیم. تنظیم‌کننده‌ای جدید و آینده‌نگر مانند VARA در موقعیت خوبی قرار دارد تا دبی را به عنوان مرکز جهانی پیشرو برای دارایی‌های دیجیتال ثابت کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر