درآمد روزانه استخراج بیت کوین در ماه مه به پایین ترین حد در یازده ماه گذشته رسید

ماینرهای بیت کوین ماه سختی را پشت سر گذاشتند و درآمد و سودآوری آن در ماه مه کاهش یافت. با این حال، نرخ هش همچنان بالاست.

درآمد و سود استخراج بیت کوین همراه با قیمت دارایی در سال جاری با عمیق تر شدن زمستان کریپتو به کاهش ادامه داده است.

ماه می یکی از بدترین ماه‌ها برای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در سال گذشته بوده است، زیرا درآمد و سودآوری همچنان رو به کاهش است. بر اساس داده‌های Ycharts، درآمد روزانه استخراج بیت‌کوین در ماه مه تا 27 درصد کاهش یافت. Blockchain.com.

در 1 می، ارائه دهنده تجزیه و تحلیل گزارش شده است درآمد روزانه 40.57 میلیون دلار برای بیت کوین ماینرها، اما در پایان ماه به 29.37 میلیون دلار کاهش یافت. درآمد روزانه ماینینگ در 24 می به کمترین میزان در یازده ماه گذشته یعنی 22.43 میلیون دلار رسید.

درآمد استخراج روزانه BTC YTD – ycharts.com

درآمد روزانه ماینینگ به اوج رسید در آوریل 2021 حدود 80 میلیون دلار بود، اما از آن زمان تا کنون 62 درصد کاهش یافته است.

سودآوری ماینینگ، که معیاری برای دلار روزانه در هر تراهش در ثانیه است، به پایین ترین سطح خود از اکتبر 2020 رسیده است. Bitinfocharts. ارائه‌دهنده معیارهای ارز دیجیتال در حال حاضر سود ماینینگ را 0.112 دلار در روز برای 1 THASH در ثانیه گزارش می‌کند.

علاوه بر این، این شاخص از ابتدای سال 56 درصد کاهش داشته است و از اوج سال 2021 یعنی 0.450 دلار در روز بر ثانیه، بیش از 75 درصد کاهش یافته است.

سودآوری استخراج بیت کوین ۱ سال – bitinfocharts.com

بر اساس Bitinfocharts، نرخ هش شبکه بیت کوین همچنان بالاست، با این حال، میانگین روزانه فعلی 211.82 اگزاهش در ثانیه است. این رقم تقریباً 16 درصد از بالاترین رکورد خود که کمی بیش از 250 EH / ثانیه در 2 می بود، کاهش یافته است.

نرخ هش بالا اما سودآوری پایین ممکن است نشان دهد که سطح رقابت بسیار بیشتری در بخش استخراج بیت کوین نسبت به گذشته وجود دارد. در بازارهای نزولی قبلی، ماینرها دکل های خود را با کاهش قیمت دارایی و غیرسود بودن عملیات به طور موقت خاموش کردند.

مربوط: کنترل 17 درصد از نرخ هش بیت کوین: گزارش در مورد شرکت های استخراج عمومی فهرست شده

علاوه بر این، طبق گفته گلس‌نود، استخراج‌کنندگان برای جریان مبادله به تازگی به بالاترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده‌اند، که نشان می‌دهد ممکن است برای پوشش درآمد کاهشی، آماده‌سازی برای فروش برخی از آنها باشند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس