در اینجا آمده است که معامله گران اتر آپشن چگونه می توانند برای مهاجرت اثبات سهام آماده شوند

اعضای بنیاد اتریوم انتظار دارند «ادغام» قبل از پایان سال اتفاق بیفتد و معامله‌گران آگاه گزینه‌ها با استفاده از این استراتژی گزینه‌ها سود خواهند برد.

انتقال اتریوم به دور از استخراج اثبات کار (PoW) اخیراً با تاخیر دیگری روبرو شده است و انتظار می‌رود در نیمه دوم سال 2022 رخ دهد.

تیم بیکو، توسعه دهنده اتریوم در 13 آوریل اظهار داشت که ” ژوئن نیست، اما احتمالاً در چند ماه پس از آن خواهد بود. هنوز تاریخ قطعی وجود ندارد، اما ما قطعاً در فصل آخر PoW در مورد اتریوم هستیم.”

افزایش خودکار در دشواری استخراج که برای کاهش جذابیت استخراج PoW طراحی شده است، قرار است در ماه می فعال شود. این بمب که به عنوان «بمب دشواری» شناخته می‌شود، در نهایت بلوک‌ها را «به‌طور غیرقابل تحمل کند» می‌کند و ارتقا را به یک شبکه اثبات سهام (PoS) وادار می‌کند.

چنین اخباری ممکن است تأثیر منفی بر اتر داشته باشد (ETH) قیمت، اما فرصتی بی‌نظیر برای کسانی که روی کارایی و سود بالقوه تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تر شرط‌بندی می‌کنند، ایجاد می‌کند.

حتی اگر می توان از قراردادهای آتی برای استفاده از موقعیت های خرید خود استفاده کرد، اما در صورت وقوع یک حرکت منفی ناگهانی قیمت قبل از ارتقاء شبکه، خطر انحلال آنها وجود دارد. در نتیجه، معامله‌گران حرفه‌ای احتمالاً استراتژی معاملاتی گزینه‌هایی مانند «پروانه بلند» را انتخاب می‌کنند.

با معامله چند گزینه تماس (خرید) برای یک تاریخ انقضا، می توان به سودهایی 3.2 برابر بیشتر از ضرر احتمالی دست یافت. یک استراتژی گزینه‌ها به معامله‌گر اجازه می‌دهد تا از روند صعودی سود کند و در عین حال ضرر را محدود کند.

مهم است که به یاد داشته باشید که همه گزینه‌ها تاریخ انقضای مشخصی دارند و در نتیجه، افزایش قیمت دارایی باید در طول دوره تعریف‌شده اتفاق بیفتد.

استفاده از گزینه های تماس برای محدود کردن جنبه منفی

در زیر بازده مورد انتظار با استفاده از گزینه های اتر برای انقضای 22 سپتامبر آمده است، اما این روش می تواند با استفاده از بازه های زمانی مختلف نیز اعمال شود. در حالی که هزینه ها متفاوت است، کارایی عمومی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

برآورد سود / زیان منبع: Deribit Position Builder

این اختیار خرید به خریدار این حق را می دهد که یک دارایی را به دست آورد، اما فروشنده قراردادی در معرض (بالقوه) منفی قرار می گیرد. استراتژی “پروانه بلند” نیاز به موقعیت کوتاه با استفاده از گزینه تماس 5000 دلاری دارد.

برای شروع اجرا، سرمایه گذار 14 گزینه تماس اتر را با یک اعتصاب 3500 دلاری خریداری می کند و همزمان 21 قرارداد از تماس 5000 دلاری را می فروشد. برای نهایی کردن معامله، باید 8 قرارداد ETH از گزینه های تماس 7000 دلاری خریداری کرد تا از ضررهای بالاتر از چنین سطحی جلوگیری شود.

قراردادهای مشتقه مبادله قیمت بر حسب اتریوم و 2937 دلار قیمتی بود که این استراتژی ارائه شد.

تجارت نزولی محدود را با افزایش احتمالی 3.2 ETH تضمین می کند

با استفاده از این استراتژی، هر نتیجه ای بین 3770 دلار (افزایش 28 درصد) و 7000 دلار (افزایش 139 درصد) سود خالص به همراه دارد – برای مثال، افزایش 40 درصدی قیمت به 4112 دلار منجر به افزایش 1.1 اتریوم می شود.

در همین حال، اگر قیمت در 22 سپتامبر زیر 3500 دلار باشد، حداکثر ضرر 0.99 ETH است. بنابراین، “پروانه بلند” یک سود بالقوه 3.2 برابر بیشتر از حداکثر ضرر است.

مربوط: جمع بندی Altcoin: تحلیلگران نظر خود را در مورد تأثیر تأخیر ادغام اتریوم بیان می کنند

به طور کلی، این معامله نتیجه ریسک به پاداش بهتری نسبت به معاملات آتی اهرمی به همراه دارد، به خصوص زمانی که نزولی محدود را در نظر بگیریم. مطمئناً برای کسانی که انتظار دارند شرط بندی جذابی به نظر می رسد مهاجرت PoW در طی پنج ماه آینده

شایان ذکر است که تنها هزینه اولیه مورد نیاز 0.99 ETH است که برای پوشش حداکثر ضرر کافی است.

نظرات و نظراتی که در اینجا بیان می شود، صرفاً مربوط به دیدگاه ها و نظرات است نویسنده و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیستند. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس