علی مارتینز، تحلیلگر ارز دیجیتال نشان داده است که ممکن است هنوز زمان بسیار خوبی برای انباشت بیت کوین باشد. این در میان کریپتوهای پرچمدار انجام می شود بهبود اخیر قیمتبا افزایش سرسام آور توکن کریپتو به بالای 64000 دلار.

بیت کوین هنوز در منطقه خرید اصلی است

مارتینز در X (توئیتر سابق) ذکر شده است پست که ارزش بازار بیت کوین تا ارزش واقعی نسبت 90 روزه (MVRV) نشان می دهد که علیرغم افزایش اخیر قیمت آن از 57000 دلار به 64000 دلار، هنوز در “منطقه خرید اصلی” قرار دارد. MVRV معیاری است که برای تعیین اینکه آیا یک توکن ارز دیجیتال کمتر از ارزش یا بیش از ارزش گذاری شده است استفاده می شود.

Source: X

بر اساس یافته های مارتینز، بیت کوین به نظر می رسد در حال حاضر کمتر از ارزش گذاری شده است، که فرصت خوبی برای انباشت توکن ارز دیجیتال است. افشاگری این تحلیلگر بدون شک برای کسانی که موفق به خرید این کاهش قیمت نشده اند و به دنبال ورود عالی برای سرمایه گذاری در بیت کوین هستند، اطمینان خاطر می دهد.

جالب اینکه، نهنگ های بیت کوین به عنوان بیت کوینیست، زمان را برای انباشته شدن در طول کاهش اخیر بیت کوین تلف نکرد گزارش شده است که این سرمایه گذاران بین 2 و 3 می 47500 BTC (2.8 میلیارد دلار) خریداری کردند. با این حال، نسبت MVRV در این سطح نشان می دهد که بسیاری از این نهنگ ها سرمایه گذارانی هستند که به موقعیت های خود اضافه می کنند، به این معنی که به این زودی نباید فشار خرید قابل توجهی را انتظار داشت. .

تحلیلگر ارز دیجیتال میشائل ون دی پوپ همچنین اخیرا پیشنهادی که بیت کوین هنوز کمتر از ارزش گذاری شده است. او اشاره کرد که توکن ارز دیجیتال به بالای 60000 دلار بازگشته است و خرده فروشی هنوز اینجا نیست. در دیگری ذکر کرده است پست X که این سرمایه گذاران خرده فروشی تا تابستان باز نخواهند گشت، به این معنی که هرکسی که در حال حاضر موقعیت خود را دارد هنوز زود است.

بیت کوین تقریباً برای مرحله بعدی آماده است

Mikybull کریپتو، تحلیلگر کریپتو به تازگی اشاره کرد که بیت کوین تقریباً برای یک رالی سهموی دیگر آماده است. او اظهار داشت که پایین ترین سطح بیت کوین به این دلیل است که «نفع جذب نقدینگی بعدی بالاتر است». او اضافه کرد که بیت کوین ابتدا این را پاک می کند سطح 67000 دلار و در آماده سازی برای سطح 73000 دلار تثبیت شوند.

مطالب مرتبط: Fantom Revival: تحلیلگر کریپتو پیش‌بینی می‌کند قیمت FTM به 1.2 دلار برسد.

بیت کوین ۲

Source: X

در همین حال، تحلیلگر در دیگری فاش کرد پست X بیت کوین “در نهایت یک متقاطع صعودی MACD (متوسط ​​متحرک همگرایی/واگرایی)” را در نمودار روزانه تجربه کرده است، درست مانند آنچه در ژانویه 2024 رخ داد، که منجر به افزایش توکن کریپتو شد. بالای 73000 دلار در ماه مارس. به گفته Mikybull کریپتو، بازپس گیری بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه، ادامه روند صعودی را بیشتر تایید می کند.

برای کسانی که به دنبال بیت کوین طولانی هستند، Mikybull کریپتو متذکر شد که محدوده 64000 دلار یک “منطقه ایده آل” برای انجام این کار است. او پیش بینی می کند که بیت کوین ممکن است این مشکل را پاک کند شکاف CME بین 62580 تا 64105 دلار قبل از تجمیع در حدود 64000 دلار.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 65300 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت بیت کوین از Tradingview.com

BTC price falls from $65,000 to $63,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Independent، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر