در روز گذشته، قیمت SUSHI، ارز دیجیتال بومی اکوسیستم SushiSwap، در حال کاهش بوده است. با این حال، این فقط یک کاهش عادی بازار نبود و به شایعاتی مرتبط بود که در رابطه با رفتار «سرآشپز» جدید جرد گری در گذشته و رفتار جنسی نامناسب با یک … اسب منتشر شده بود.

متهم به کلاهبرداری

کمی بیش از یک هفته پیش، پروتکل مالی غیرمتمرکز سوشی سواپ (DeFi) جارد گری را به عنوان سرآشپز جدید خود منصوب کرد. برای مدتی همه چیز خوب بود تا اینکه شایعات شروع به ظهور کردند. در یک تاپیک، یکی از کاربران توییتر گری را در مورد برخی از پروژه های قبلی خود صدا زد.

را نخ ادعا کرد که گری کلاهبرداری های مختلفی را در فضای تحت شرکت خود به نام “Multiplex PC” سازماندهی کرده و ارز دیجیتال سرمایه گذاران را دزدیده است. حساب معروف به Yannickکریپتو اشاره کرد که گری قبلاً مدیرعامل ALQO بوده است که برای سرقت وجوه کاربران استفاده شده است. ظاهراً تیم ALQO کیف پولی تحت وب راه اندازی کرده بود که پس از آن برای سرقت مقدار زیادی از ALQO از سرمایه گذاران استفاده می شد.

اتهامات به همین جا ختم نشد زیرا یانیک ادعا می کند که گری کلاهبرداری را بیشتر پیش برده است. ظاهراً ALQO متعاقباً به بلاک چین اتریوم منتقل شد و سپس به EONS تغییر نام داد تا ردیابی به ALQO غیرممکن شود.

یکی دیگر از کلاهبرداری‌هایی که گری متهم است مربوط به یک صرافی ارز دیجیتال به نام Bitfineon است که تبلیغ شد اما هرگز به صورت زنده منتشر نشد. این کاربر توییتر توضیح داد که گری از بنیانگذاران سکه 1 بیت کوین کارمزد برای بیتفاین دریافت کرده و حدود 20 بیت کوین را از بنیانگذاران به این طریق دزدیده است.

سپس شایعات کمتر ناخوشایندی وجود داشت مبنی بر اینکه جرد گری در رفتار جنسی نامناسب با اسب دست داشته است. به شیوه واقعی ارز دیجیتال، این آخرین شایعه بیشترین علاقه را به خود جلب کرد و از آن زمان باعث کاهش قیمت سوشی شده است.

SUSHI price falls 10% in 24 hours | Source: SUSHIUSD on TradingView.com

سوشی گرما را می گیرد

از زمانی که این موضوع و شایعات شروع شد، قیمت سوشی ضربه بزرگی در بازار خورد. پس از شکوفا شدن شایعات، قیمت بیش از 10 درصد کاهش یافت و قیمت دارایی دیجیتال را در این زمان به 1.2 دلار کاهش داد.

جارد گری، سرآشپز سوشی‌اس‌وپ، سپس به آنجا رفته بود توییتر رد شایعاتی که وی از آن به عنوان “اتهامات بی اساس” یاد کرد. او سرقت وجوه از سرمایه گذاران را انکار کرد و در عوض گفت که شریک تجاری او کسی بوده است که در واقع وجوه را دزدیده است.

من همیشه در این فضا با صداقت عمل کرده ام. شما می توانید با هرکسی که من در طول این سال ها مستقیماً با او کار کرده ام ارتباط برقرار کنید. “من شکست های تجاری داشته ام، که سی تی دوست دارد آنها را موشکافی کند، و من با آن مشکلی ندارم زیرا با منطقه همراه است.”

Featured image from Zipmex, chart from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها، و گاه به گاه توییت های خنده دار…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر