• Three Arrows Capital 3.5 میلیارد دلار به طلبکاران خود بدهکار است.
  • این ارقام در یک سند 1157 صفحه ای بایگانی دادگاه فاش شد که منتشر شد.
  • این سند همچنین در مورد خرید 50 میلیون دلاری قایق بادبانی صحبت می کند.

اخیرا سند تشکیل دادگاه ارقام دقیق وجوه بدهکار 3AC را فاش کرد. این سند که اخیرا منتشر شد، حاوی اطلاعات دقیقی مانند بدهی 3AC، بدهکاران و مبلغ بدهی و حتی گزارشی از پرداخت پیش پرداخت برای یک قایق تفریحی 50 میلیون دلاری توسط بنیانگذاران بود.

Teneo، شرکتی که برای نظارت بر انحلال 3AC منصوب شده است، سند قانونی 1157 صفحه ای را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت. در سند بایگانی دادگاه، جزئیات وجوه – از جمله ارقام دقیقی که 3AC به طلبکاران خود بدهکار است – ذکر شده است.

اگرچه بیشتر بدهی ها وام های تضمین شده است، کل بدهی 3AC به 3.5 میلیارد دلار می رسد. در این سند نام بدهکاران سازمانی و میزان بدهی 3AC به هر یک از آنها مشخص شده است.

در میان ناوگان، بزرگترین طلبکار، با بدهی 2.36 میلیارد دلار، Genesis Lending است. وام دهنده دارایی شهرت یک وام دهنده تهاجمی را به دست آورده است، اما خوشبختانه وام ها تضمین شد. این وام با 17,443,644 سهم GBTC و 446,928 سهم Grayscale وثیقه شده است. اتریوم Trust، 2,739,043.83 توکن AVAX و 13,583,265 توکن NEAR. با وجود آن، هنوز 462 میلیون دلار کسری وجود دارد.

دومین نفر در این لیست Voyager Digital است. متأسفانه، وام وویجر بدون وثیقه است زیرا برای بازپرداخت وام های خود به 3AC اعتماد کرده است. طلبکار رتبه سوم Deribit است که مبلغ 190 میلیون دلار وام داده است.

سند بایگانی دادگاه به مردم کمک کرد تا درک روشنی از وضعیت مالی 3AC داشته باشند، زیرا در 1 ژوئیه برای ورشکستگی اقدام کرد.

جالب اینجاست که این سند همچنین گزارش می دهد که بنیانگذاران پیش پرداخت یک قایق تفریحی 50 میلیون دلاری را که ظاهراً با وجوه قرض گرفته شده پرداخت شده است، پرداخت کرده اند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر