در اینجا نحوه استفاده معامله گران حرفه ای از گزینه های بیت کوین برای سودآوری حتی در یک بازار جانبی آمده است

قیمت بیت کوین ممکن است در حال تثبیت یا حتی رسیدن به بالاترین سطح کوتاه مدت باشد، اما این امر معامله گران حرفه ای را از استفاده از گزینه ها برای کسب سود باز نمی دارد.

بیت کوین (بیت کوینپیش بینی نوسانات قیمت ممکن است غیرممکن باشد، اما یک استراتژی وجود دارد که اغلب توسط معامله گران حرفه ای استفاده می شود که بازدهی بالا با حداقل هزینه را به همراه دارد.

به طور معمول، معامله گران خرده فروشی به موقعیت های آتی اهرمی متکی هستند که بسیار مستعد انحلال اجباری هستند. با این حال، معاملات گزینه های بیت کوین فرصت های بسیار خوبی را برای سرمایه گذارانی فراهم می کند که هدفشان به حداکثر رساندن سود و در عین حال محدود کردن زیان هایشان است.

استفاده از گزینه های تماس (خرید) چندگانه می تواند استراتژی ای ایجاد کند که بازدهی شش برابر بیشتر از ضرر احتمالی داشته باشد. علاوه بر این، بسته به انتظارات سرمایه گذاران، می توان از آنها در شرایط صعودی و نزولی استفاده کرد.

عدم قطعیت نظارتی پیرامون ارزهای دیجیتال مدت‌هاست که یک شکست قابل توجه برای سرمایه‌گذاران بوده است و این یکی دیگر از دلایلی است که چرا استراتژی‌های بازار خنثی توجه معامله‌گران را از زمانی که رالی بیت‌کوین در 30 مارس نزدیک به 47000 دلار بود را به خود جلب کرده است.

چگونه در یک بازار جانبی سود کنیم

استراتژی پروانه طولانی به معامله گر اجازه می دهد حتی اگر قیمت بیت کوین ثابت بماند، سود کند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که گزینه‌ها تاریخ انقضای مشخصی دارند. این بدان معناست که نتیجه قیمت مورد نظر باید در یک دوره مشخص اتفاق بیفتد.

گزینه های بیت کوین برای انقضای 29 آوریل تنظیم شده اند، اما این استراتژی می تواند در اتر نیز استفاده شود (ETH) گزینه ها یا یک بازه زمانی متفاوت. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 47370 دلار معامله می شد و اگرچه هزینه ها متفاوت است، اما کارایی کلی آن نباید تحت تاثیر قرار گیرد.

برآورد سود / زیان منبع: Deribit Position Builder

استراتژی صعودی پیشنهادی شامل خرید 7.3 گزینه تماس (خرید) BTC با 46000 دلار اعتصاب برای بهره مندی از افزایش قیمت است. در همین حال، فروش 16 گزینه تماس (خرید) بیت کوین با 50000، یک نوردهی منفی بالاتر از آن سطح ایجاد می کند.

معامله گر باید 4.8 بیت کوین به ارزش 52000 دلار گزینه تماس و 3.9 بیت کوین را با قیمت 55000 دلار خریداری کند و ریسک بالاتر از این قیمت را متعادل کند.

سود می تواند چهار برابر بیشتر از ضرر احتمالی باشد

همانطور که تخمین بالا نشان می دهد، هر نتیجه ای بین 46700 دلار (کاهش 1.5 درصد) و 53500 دلار (افزایش 12.9 درصد) سود خالص را به همراه دارد. بهترین نتیجه ممکن در 50000 دلار اتفاق می افتد و منجر به سود خالص 0.47 BTC می شود. در همین حال، اگر قیمت در 29 آوریل زیر 46000 دلار یا بالاتر از 55000 دلار معامله شود، حداکثر ضرر این استراتژی 0.11 BTC است.

جذابیت این استراتژی پروانه ای این است که معامله گر می تواند سودهایی را تضمین کند که 6 برابر بیشتر از حداکثر ضرر است. به طور کلی، با توجه به نزولی محدود، ریسک-پاداش بسیار بهتری در مقابل معاملات آتی اهرمی به همراه دارد.

این تجارت استراتژی گزینه‌ها افزایش می‌یابد حتی اگر قیمت بیت‌کوین ثابت بماند و تنها کارمزد اولیه مورد نیاز 0.11 BTC است که همچنین نشان‌دهنده حداکثر ضرر است.

نظرات و نظراتی که در اینجا بیان می شود، صرفاً مربوط به دیدگاه ها و نظرات است نویسنده و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیستند. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس