بیت کوین شاهد بوده است که قیمت آن از فشار فروش فوق العاده رنج می برد که در چند هفته اخیر بازار را پر کرده است. با این حال، از آنجایی که سرمایه‌گذاران امیدوار به تسکین هستند، به نظر می‌رسد که فروشندگان هنوز به سرانجام نرسیده‌اند، به‌ویژه یک تراکنش قابل توجه فروش بیت‌کوین بازار را وارد شور و هیجان کرده است.

نهنگ یک میلیارد دلار ارزش بیت کوین را تخلیه می کند

ردیاب نهنگ Whale Alert به X (توئیتر سابق) رفت آگاه کردن جامعه کریپتو یک تراکنش بزرگ بیت کوین که در فروش شرکت داشت. این معامله در مجموع 16276 بود بیت کوین که در زمان انجام معامله حدود 1 میلیارد دلار ارزش داشت.

در حالی که معاملات بزرگ غیرعادی نیستند، مقصد آنها اغلب تعیین کننده این است که آیا معاملات نزولی یا صعودی است. در مواردی که سکه‌ها از صرافی‌های متمرکز خارج می‌شوند و به کیف پول‌های شخصی می‌روند، می‌تواند صعودی باشد زیرا این اغلب به این معنی است که سرمایه‌گذاران سکه‌های خود را در فضای ذخیره‌سازی شخصی شخصی تجمیع می‌کنند و برای فروش برنامه‌ای ندارند.

با این حال، در مواردی که سکه‌ها به صرافی‌های متمرکز منتقل می‌شوند، می‌تواند بسیار نزولی باشد زیرا اغلب به این معنی است که سرمایه‌گذاران به دنبال فروش سکه‌های خود هستند. این مورد در مورد تراکنش 1 میلیارد دلاری بیت کوین، به عنوان 16276 بود بیت کوین به صرافی Binance منتقل شدند.

به طور طبیعی، این معامله باعث سر و صدا در میان سرمایه گذارانی شد که به تأثیری که چنین فروش بزرگی می تواند بر قیمت ارز دیجیتال داشته باشد فکر می کردند. با این حال، منشا معامله به زودی فاش می شود و در نتیجه قیمت ها تثبیت می شود.

بایننس می گوید 16276 تراکنش بیت کوین تبدیل صندوق SAFU بوده است

در ساعات اولیه روز پنجشنبه، Binance، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، مسئولیت 16276 را بر عهده گرفت. بیت کوین معامله ای که به صرافی ارسال شد. گزارش شده است که وجوه از صندوق بیمه اضطراری آن معروف به صندوق دارایی امن برای کاربران (SAFU) بوده است.

بر اساس اعلامیهصرافی در حال تبدیل این صندوق بیمه به سکه های پایدار برای جلوگیری از نوسانات قیمت مرتبط با بیت کوین است. بایننس توضیح می دهد که موجودی این صندوق را در 1 میلیارد دلار حفظ می کند، که نشان دهنده سطح کافی برای محافظت از وجوه کاربران در صرافی است.

در مورد اینکه چرا صرافی USDC را به عنوان استیبل کوین انتخابی خود انتخاب کرد، گفت: «استفاده از یک استیبل کوین قابل اعتماد، حسابرسی شده و شفاف برای SAFU قابلیت اطمینان آن را بیشتر افزایش می‌دهد و تضمین می‌کند که در 1 میلیارد دلار ثابت بماند.»

بیت کوین از آن زمان به USDC و SAFU تبدیل شده است کیف پول تعادل 1 میلیارد USDC را حفظ می کند.

BTC price stages another recovery | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Bitcoin News، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر