• همزمان با گسترش کاوشگر فروپاشی LUNA توسط کره جنوبی، به خانه شین یکی از بنیانگذاران TFL یورش بردند.
  • دادستان ها به چندین صرافی و دفاتر ارزهای دیجیتال مرتبط با سقوط حمله کرده اند.
  • این کاوشگر علیرغم اینکه شین اعلام کرد از Kwon و TFL فاصله می گیرد، رخ می دهد.

بازرسان کره جنوبی به خانه دانیل شین، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform، یورش بردند تا اتهامات مربوط به فعالیت غیرقانونی پشت خرابی Terra-LUNA را بررسی کنند. این تحقیقات بخشی از یک سری حملاتی بود که بر روی آن انجام شد صرافی های کریپتو و دفاتری که گفته می شود با فروپاشی Terra مرتبط بوده اند.

دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول تأیید کرد که در یک سری حملات، دفتر برنامه پرداخت شین Chai Corp نیز تحت بررسی قرار گرفته است. بازرسان همچنین از دو شرکت وابسته در مورد این موضوع بازدید کردند اما از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات در حال انجام خودداری کردند.

این هفته، تیم تحقیقاتی مشترک جرایم مالی و اوراق بهادار دفتر دادستانی کره جنوبی به 15 شرکت از جمله 7 صرافی ارز دیجیتال محلی مانند Upbit، Bithumb و Gopax حمله کردند. این حملات یک ماه پس از احضار کارمندان فعلی و سابق Terraform Labs توسط مقامات انجام شد سوال کردن، و ممنوع شد آنها از کشور خارج شوند.

دادستان ها همچنین در حال بررسی این هستند که آیا مدیر عامل شرکت دو کوون با انتقال سود حاصل از تراکنش های ارز دیجیتال به یک حساب ناشناخته در خارج از کشور از مالیات فرار کرده است. مقامات نیز دارند فشرده شده است اتهامات پولشویی علیه Kwon. با این حال، از زمان انفجار Terra، Shin در برنامه خود اعلام کرد که از Terraform Labs و Kwon فاصله گرفته است.

هر دو Kwon و Shin در سنگاپور آدرس دارند، اگرچه مشخص نیست که آیا آنها در حال حاضر در آنجا ساکن هستند یا خیر، همچنین هر دو از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرده اند. ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) همچنین در حال انجام تحقیقات علیه Kwon و شرکت است.

Terra از زمان سقوط خود در ماه مه که باعث ایجاد بحث در مورد اینکه آیا انفجار چنین آزمایش‌های ارز دیجیتال خطری برای سیستم مالی گسترده‌تر است، تحت نظارت انتقادی سیاست‌گذاران در سراسر جهان بوده است. بی ثباتی سایر استیبل کوین ها که آشفتگی در بازار کریپتو ایجاد می کند، به این بحث دامن زده است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر