با استناد به منبع رسمی توسعه دهندگان کریپتو، CoinDesk گزارش داد که بنیاد اتریوم انتقال به الگوریتم اجماع Proof-Of-Stake را دوباره برنامه ریزی کرده است.

ادغام شبکه‌های Eth1 و Eth2 با کنار گذاشتن بعدی ماینینگ به‌عنوان ابزاری برای اعتبارسنجی تراکنش، برای اواخر سال 2021 تا اوایل سال 2022 برنامه‌ریزی شد. اکنون، توسعه‌دهندگان قصد دارند Proof-Of-Stake را بین سه ماهه اول تا سه ماهه دوم سال 2022 پیاده‌سازی کنند. بنابراین، ماینرها دریافتی اضافی دریافت می‌کنند. زمان برای برداشت سود از GPU خود است، که می تواند بر در دسترس بودن GPU در خرده فروشی تأثیر منفی بگذارد.

با این حال، علاقه مندان به بازی نباید فقط در انتظار این روز بزرگ بنشینند. علاوه بر این، این اولین بار نیست که تیم بوترین آن را به تعویق می‌اندازد. در عین حال، ما یک پروژه در حال آینده را ارائه می دهیم – زیلیقا.

این یکی از سریع‌ترین بلاک چین‌های در حال رشد در سراسر جهان است که به کاربران خود DeFi و ساده‌ترین راه را برای ایجاد اپلیکیشن‌های کاربرپسند ارائه می‌دهد. این یک پلتفرم باز و شفاف با بازارهایی است که در آن کاربران می توانند اقلام را برش دهند و آنها را به NFT های غیرقابل تغییر و ضد دستکاری تبدیل کنند. Zilliqa از Metapolis استقبال می‌کند، یک پلتفرم پیشگامانه metaverse-as-a-service (MaaS) که در بالای بلاک چین Zilliqa ساخته شده است.

بلاک چین Zilliqa ایمن و مطمئن است. این توسط باهوش ترین ذهن ها و افراد با تجربه در این صنعت توسعه داده شد. این پلتفرم کارمزدهای تراکنش کمتر و زبان قرارداد هوشمند توسعه‌دهنده را ارائه می‌دهد. پروتکل اجماع آن با در نظر گرفتن پایداری طراحی شده است. با رشد شبکه، ظرفیت تراکنش نیز افزایش می یابد.

از آنجایی که بلاک چین Zilliqa آسان است، حتی یک مبتدی می تواند برنامه های غیرمتمرکز را در بالای Zilliqa ایجاد کند و از مزایای این بلاک چین استفاده کند. dApp ها کسب و کار را به سطح کاملاً جدیدی وارد می کنند زیرا گزینه های هوشمندتری را برای صنایع خلاق، بازی، بانکداری و غیره باز می کنند.

دستاوردهای زیلیکا

در مارس 2022، توکن ZIL به یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد و از 0.045 دلار به 0.186 دلار افزایش یافت که رشدی 300 درصدی را نشان می‌دهد. در 31 مارس، رشد در سطح 321٪ ثابت شد. در میان چنین رشد سریعی، ZIL به یک توکن بسیار جذاب برای ماینرها تبدیل شده است و آنها به طور گسترده شروع به پیوستن کردند. استخر عزیل، که یک استخر شماره یک برای Zilliqa. استخر Ezil از نظر هش به 10 استخر برتر راه یافت. چندین روش برداشت را ارائه می دهد که به استخراج کنندگان ETH کمک می کند تا 20٪ صرفه جویی کنند.

مقایسه زیر را بررسی کنید:

اترمین ازیل
هزینه 1% 1%
سکه ETH/ETC ETH/ETC+ZIL
روش پاداش PPLNS PPLNS، PPS+
روش پرداخت ETH، چند ضلعی ETH، Polygon، BSC، OEC، HECO، Arbitrum
گزارش های تفصیلی خیر آره

این استخر دارای یک رابط کاربر پسند و پشتیبانی 24/7 مشتری است. 2.1 درصد از ETH جهان و 20.51 درصد از ZIL هر روز با ezil.me استخراج می شود.

بسته شدن

همانطور که استخر عزیل شده است یکی از برترین استخرهای ماینینگZilliqa یک پروژه رو به رشد با یکی از سریع ترین بلاک چین ها و راحت ترین پلت فرم برای ایجاد dApps است، به جرات می توان گفت که استخراج ZIL انتخاب نسبتا خوبی است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر