در میان تبلیغات کریپتو، واحد ابری گوگل تیم Web3 را ایجاد می کند

فضای غیرمتمرکز به گسترش خود ادامه می‌دهد و برندهای بزرگ از ابزارهای Web3، از جمله واحد ابری Google استفاده می‌کنند.

واحد ابری گوگل روز جمعه از تشکیل یک تیم داخلی خبر داد که خدماتی را برای توسعه دهندگان بلاک چین و کسانی که برنامه های مبتنی بر بلاک چین را اجرا می کنند، ایجاد خواهد کرد. این در بحبوحه انفجار علاقه، فعالیت و پذیرش ابزارهای ارز دیجیتال و Web3 از بخش های سنتی اقتصاد

زیرساخت وب 3 آینده

معاون رئیس Google Cloud، آمیت زاوری، گزارش شده است گفت تیم او روز جمعه در ایمیلی مبنی بر اینکه پلتفرم Google Cloud را به اولین انتخاب برای توسعه دهندگان در Web3 تبدیل کرده است. Google Cloud مجموعه خدمات رایانش ابری این شرکت است که تمام پروژه‌های مرتبط با Google بر روی آن اجرا می‌شوند.

طبق گزارش CNBC، ایمیل او چنین بود: «در حالی که جهان هنوز در آستانه پذیرش Web3 است، بازاری است که پتانسیل فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد و بسیاری از مشتریان از ما می‌خواهند پشتیبانی خود را از فناوری‌های مرتبط با Web3 و کریپتو افزایش دهیم.»

یک تیم داخلی با تمرکز انحصاری بر توسعه وب 3 تعهد گوگل را به این امر نشان می دهد نوآوری که در فضا دیده می شود. همچنین به دنبال ایجاد آنها از a تیم دارایی های دیجیتال در ژانویه، که نتیجه علاقه گسترده به توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT بود.

زوری اضافه کرد که حرکت‌های آینده برای گوگل می‌تواند مستلزم سیستمی باشد که دسترسی به داده‌های بلاک چین و همچنین فرآیندی ساده برای ساخت و اجرای گره‌های مبتنی بر بلاک چین برای تراکنش‌ها را ساده‌تر می‌کند. ظاهراً آگهی‌های شغلی جدید در ابزار داخلی Grow گوگل ظاهر شده است.

با این وجود، کسانی هستند که توجه گوگل به Web3 را ارزشمند نمی دانند. مهندس نرم افزار معروف آمریکایی، گریدی بوچ، ناامیدی خود را توییت کرد و گفت که این اتلاف منابع است.

بوچ زبان مدلسازی یکپارچه را توسعه داد که تجسم استاندارد جهانی را برای طراحی سیستم های نرم افزاری ارائه کرد.

فناوری بزرگ و وب 3

گوگل تنها غول بزرگ فناوری نیست که آینده زیرساخت های غیرمتمرکز را در نظر دارد. بازیگران اصلی صنعت مانند متا و آمازون همچنین ورود خود را به فضا با مشارکت Metaverse و علاقه NFT آغاز کرده اند.

با این حال، چالش برای گروه Big Tech در درون خود فضای Web3 است که آنها وارد آن می شوند. دنیای کریپتو از روش‌های غیرمتمرکز و همتا به همتا ساخته شده است که از نظارت و جمع‌آوری داده‌های شرکت‌هایی مانند گوگل پیشی گرفته است.

برای کسانی که با فضا با هدف آزادی بیشتر در حوزه دیجیتال تعامل دارند، ورود غول هایی مانند گوگل و متا می تواند باشد. دلیل نگرانی. با این حال، طبق مصاحبه با Zavery و CNBC، برنامه های اولیه گوگل قصد دارد به پذیرش فناوری های نوآورانه Web3 کمک کند.

او گفت: «ما نمی‌خواهیم مستقیماً بخشی از این موج ارزهای دیجیتال باشیم. ما فن‌آوری‌هایی را برای شرکت‌ها ارائه می‌کنیم تا از ماهیت توزیع‌شده Web3 در کسب‌وکارها و شرکت‌های فعلی‌شان استفاده کنند و از آن بهره ببرند.»

مربوط: چگونه Web3 از طریق NFT ها داستان سرایی را برای سازندگان و طرفداران بازتعریف می کند

در حال حاضر، خدمات ابری گوگل در مقایسه با آمازون و مایکروسافت رنگ پریده است. این تیم جدید به تقویت رشد در این زمینه کمک می کند، که در آن پیشنهادات اولیه می تواند شامل مدیریت بهتر گره و نرم افزار داده مبتنی بر بلاک چین از طریق برنامه های شخص ثالث باشد.

این فقط می تواند آغازی برای ردپای گوگل در فضای غیرمتمرکز باشد. اگر گوگل بتواند از تمرکز بیش از حد چشم پوشی کند، شرط بندی آنها برای ورود به دنیای Web3 می تواند قابل توجه باشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس