dapp

  • DappRadar گزارش صنعت Dapp را در سه ماهه اول 2022 منتشر کرد.
  • DappRadar یک فروشگاه برنامه های کاربردی غیر متمرکز است.
  • این گزارش چندین روند جالب در صنعت را برجسته می کند.

امروزه فروشگاه برنامه های کاربردی غیرمتمرکز DappRadar گزارش صنعت Dapp در سه ماهه اول 2022 خود را با اشاره به ثبات نسبی فضای بلاک چین منتشر کرد.

این گزارش چندین روند جالب صنعت را برجسته می کند. می گوید که با وجود نزولی بازار کریپتو و حداقل 1.19 میلیارد دلار هک و سوء استفاده در سه ماهه اول سال 2022، به طور متوسط ​​2.4 میلیون کیف پول فعال منحصر به فرد روزانه با dapp ها تعامل دارند. همچنین ادعا می‌کند که استفاده از بلاک چین ثابت مانده است و تنها ۵.۸ درصد نسبت به سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ از دست داده است، اما نسبت به سه ماهه اول ۲۰۲۱، ۳۹۶ درصد افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، رونین و پل کرم‌چاله سولانا، دو موردی بودند که بدترین آسیب‌پذیری را از مسائل امنیتی در مورد پل‌های رمزی گرفتند. در ادامه می‌گوید که برنامه‌های گیمینگ جنبه تنظیم‌کننده سرعت صنعت بودند که بیش از 50.5 درصد از کاربران فعال روزانه را در سه ماهه اول به خود اختصاص دادند و نشان دهنده کاهش 5.8 درصدی نسبت به سه ماهه چهارم 2021 بودند. علاوه بر این، NFTها 12 میلیارد دلار گزارش شده‌اند. در معاملات در سه ماهه اول

Modesta Masoit، رئیس امور مالی و تحقیقات DappRadar، اظهار داشت که این صنعت تحت استرس قابل توجهی قرار دارد، اما به خوبی از عهده مسائل برمی‌آید و پتانسیل واقعی ارزهای دیجیتال و dapp را نشان می‌دهد.

پروژه های پیشرو بازی جایگاه خود را مستحکم کردند در حالی که DeFi از گیمیفیکیشن استقبال کرد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. با توجه به اینکه پروژه ها به وعده های داده شده عمل می کنند و پروژه های جدید مدام در حال ظهور هستند، کلکسیونرهای NFT باهوش تر شده اند و به دنبال کاربرد واقعی هستند. این دوره یادآور مرحله ICO پس از 2017 است. اکنون زمان آن است که ببینیم چه کسی در مسیر طولانی قرار دارد.

این گزارش همچنین ادعا می کند که دیفای روند نزولی داشته است. به این واقعیت اشاره می کند که در پایان ماه مارس، صنعت دیفایTVL 214 میلیارد دلار تخمین زده شد که 8.4 درصد کمتر از دسامبر 2021 است. اگرچه معیارهای TVL و استفاده نسبت به سه ماهه قبل کاهش یافته است، به نظر می رسد صنعت در حال تثبیت و تکامل است تا جذابیت خود را افزایش دهد.

این مطالعه برخی از روندهای منفی را به تحریم های اعمال شده علیه روسیه نسبت می دهد.

گزارش صنعت Dapp در سه ماهه اول 2022 آخرین نسخه از گزارش‌های صنعتی منظم DappRadar است. DappRadar که در سال 2018 تأسیس شد، یک فروشگاه غیرمتمرکز جهانی برنامه های کاربردی (dapps) است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر