طلوع فراجهان است رسما بر عهده ماست، که به این معنی است که بازی های همه جانبه، معاشرت، و فروش املاک اکنون تقریباً در دسترس هستند. واقعیت ما از طریق Web3 دیجیتالی می شود.

مفهوم ارزش گذاری دارایی ها در دنیای دیجیتال هنوز برای اکثر افراد گیج کننده است. چگونه یک فرد واقعاً دارای املاک غیر مشهود است و هدفش از آن چیست؟ از نظر فنی، املاک دیجیتال، که به عنوان سرزمین‌های مجازی نیز شناخته می‌شوند، به عنوان مکانی برای افراد برای همزیستی در متاورژن عمل می‌کند. هویت‌های دیجیتال می‌توانند رستوران‌ها، خانه‌ها، مناطق تفریحی و هر چیز دیگری را در اینجا بسازند، درست همانطور که ما در واقعیت انجام می‌دهیم.

در اصطلاح املاک و مستغلات، جریان های درآمدی متعددی در املاک دیجیتال وجود دارد. اولاً، سرمایه گذاران می توانند یک قطعه زمین را خریداری کرده و با محدودیت های محدود بسازند. به عنوان مثال، اسنوپ داگ در حال حاضر در حال توسعه یک “Snoopverse”، دنیای مجازی خودش در متاورس، در Sandbox، که او ادعا می کند “آینده پاتوق های مجازی، برنامه های NFT و کنسرت های انحصاری،«اگرچه نامشهود است، اما اموال در فراجهان قطعاً می تواند سودآور باشد. در ژوئن 2021، یک قطعه زمین بیشتر فروخته می شود بیش از 900000 دلار در دسنترالند، یکی از محبوب ترین پلتفرم های دیجیتال املاک و مستغلات متاورس ها.

بنابراین دقیقاً چگونه می توان یک توسعه دهنده املاک در متاورس شد؟ برخلاف املاک و مستغلات سنتی، به لطف بلاک چین، ارزیابی ها غیرقابل توجیه است، اما هنوز فرصت هایی برای مذاکره در مورد قیمت وجود دارد. اکثر پلتفرم‌های دیجیتال املاک به شما امکان می‌دهند پیشنهادی ارائه دهید که می‌تواند توسط مالک پذیرفته یا رد شود. به عنوان مثال، OpenSea دارای یک لیست حراج است که به کاربران اجازه می دهد مناقصه بگذارند. از این نظر، ارزش زمین به جای ارزیاب توسط بازار دیکته می شود.

در متاورس، خریداران استقلال بیشتری دارند که منعکس کننده انگیزه عدم تمرکز است. کارگزاران املاک و مستغلات از طرف شخص مذاکره می کنند و هزینه کمیسیون در هنگام خرید زمین در متاورس وجود ندارد. برای خرید زمین مجازی، خریداران فقط باید یک کیف پول سرمایه گذاری شده، یک بسته انتخابی و یک قیمت تعیین شده داشته باشند. سپس تراکنش در بلاک چین ثبت می شود و یک NFT به عنوان سند مالکیت با مالکیت انحصاری ایجاد می شود.

متاورس برنده جایزه به دلیل عرضه در سال 2022 pax.world به کاربران اجازه می دهد تا زمین را از طریق خرید مستقیم یا از طریق شرکت در مسابقات سازنده آن خریداری کنند. با داشتن یک قطعه زمین در pax.world، کاربران می توانند به پورتال خود وارد شوند و مینی متاورس خود را ایجاد کنند. در اینجا آن‌ها می‌توانند هر سرویس یا ویژگی‌ای را که تخیل‌شان می‌تواند آرزو کند، پیاده‌سازی کنند، بدون هیچ سطحی از جزئیات خارج از محدودیت.

برای کمک به کاربران در انتخاب ملک خود، pax.world یک برنامه داخلی فروش زمین ساخته است. از این طریق کاربران می توانند ملکی در کنار دریا خریداری کنند، در بالای تپه ها با منظره دریاچه باشند، در کنار ساختمانی که توسط یک معمار مشهور جهان طراحی شده است، یا فقط فضایی آرام با دوستان خود پیدا کنند.

Pax.world قبلاً جزیره ای از 30000 کاشی ایجاد کرده است که 8000 تای آن مستقیماً به سمت جامعه و سازمان های حسن نیت می رود. جامعه این قدرت را دارد که تصمیم بگیرد که آیا این کاشی ها برای فروش عرضه شوند یا خیر، با بخشی مشخص برای انتشار در طول سال برای کسانی که قصد توسعه زمین را دارند.

قیمت املاک دیجیتال در پلتفرم های برتر متاورس به سرعت در حال افزایش است. املاک دیجیتال یک فضای جدید هیجان انگیز است که جوامع، سازندگان و سرمایه گذاران را در سطح جهانی جذب می کند. برای کسانی که می‌خواهند زودتر وارد فضا شوند، pax.world در حال حاضر 10000 بسته را آماده کرده است تا در اختیار جامعه همسایگان خود قرار گیرد و آماده توزیع 4000 بسته قبل از راه‌اندازی در سه ماهه سوم 2022 خواهد بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر