دزد کریپتو که 3 میلیون دلار از یک زن دزدیده بود دستگیر شد

  • مردی که 3 میلیون دلار از یک زن دزدیده بود دستگیر شد.
  • او زن را بست و او را با چاقو تهدید کرد.
  • مجرم در فاصله 7000 مایلی محل سرقت دستگیر شد.

ژانگ تیانزه که اخیراً در یک اقدام به سرقت دارایی های ارز دیجیتال شده به ارزش 3 میلیون دلار را سرقت کرده بود، دستگیر شد. مرد وارد خانه ای در کالیفرنیا شد، زن را با نوار چسب بست و او را تهدید کرد که میلیون ها دلار را از حسابش به حسابش واریز می کند.

بنا بر گزارش ها، ژانگ 31 ساله در حین سرقت عینک اسکی، دستکش و کلاه به چشم داشت. این زن با چاقو تهدید شد و از طریق آی‌پدی که روی گردن ژانگ آویزان بود به او دستور دادند.

این دزدی که در ماه مارس رخ داد، پس از فرار ژانگ به تایوان، گمان می‌رفت که در سایه‌ها انجام شود. با این حال، بازرسان آمریکایی از زمان سرقت در تلاش بودند تا او را ردیابی کنند. آنها در نهایت به تایوان پرواز کردند تا او را بگیرند.

ژانگ در تایوان بازداشت شد و 8000 دلار پول نقد، یک تبلت، یک لپ‌تاپ، کیف پول‌های ارز دیجیتال شده و مدارک دیگری از جنایت همراه داشت. او به سانفرانسیسکو منتقل شده است، جایی که با اتهام سرقت درجه یک مسکونی و آدم ربایی برای باج گیری و تهدید جنایی روبرو خواهد شد.

با افزایش پذیرش کریپتو، سارقان در تلاش هستند تا به آنها دست پیدا کنند ارزهای ارز دیجیتال شده، که آنها معتقدند ردیابی آن برای پلیس سخت خواهد بود. با افزایش تعداد پذیرندگان کریپتو، تعداد کلاهبرداری های کریپتو نیز افزایش می یابد.

گزارش FTC نشان داد که در سال گذشته بیش از یک میلیارد دلار به دلیل کلاهبرداری با ارزهای دیجیتال از دست رفته است. سرمایه گذاران کریپتو می گویند تنها راه برای جلوگیری از قربانی شدن این گونه کلاهبرداری ها، آگاه ماندن است. “به همان اندازه ضروری است که قبل از ریختن پول در هر پروژه، تحقیقات خود را انجام دهید (DYOR).

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر