ده ها دستگاه خودپرداز بیت کوین در بزرگترین خرده فروش الکترونیک اتحادیه اروپا برنامه ریزی شده است

پس از اجرای آزمایشی موفقیت آمیز خودپرداز بیت کوین توسط بزرگترین خرده فروش الکترونیک اروپا، 12 دستگاه خودپرداز بیت کوین جدید به فروشگاه های MediaMarkt اتریش می آیند.

اتریشی ها برای بیت کوین بیشتر «وجوه کافی» دارند (بیت کوین) دستگاه های خودپرداز این حکمی است که MediaMarkt، یک خرده فروش لوازم الکترونیکی آلمانی، پس از یک آزمایش موفق ATM بیت کوین در اتریش به آن دست یافت.

MediaMarkt دستگاه های خودپرداز بیت کوین را در 12 شعبه در سراسر کشور از جمله Seiersberg و Klangenfurt راه اندازی خواهد کرد. طبق گزارش روزنامه اتریشی Kleine Zeitung، پروژه آزمایشی شامل یک دستگاه خودپرداز بیت کوین تنها در فروشگاه MediaMarkt است. ثابت که “خودپردازهای بیت کوین در مغازه ها فرصتی برای جذب مشتریان جدید ارائه می دهند.”

اروپا بزرگترین MediaMarkt، خرده‌فروش لوازم الکترونیکی مصرفی، در 13 کشور جهان با بیش از 850 فروشگاه و درآمد فعالیت می‌کند. بیش از حد 21 میلیارد یورو (23 میلیارد دلار) در سال 2021. MediaMarkt با Coinfinity، یک شرکت اتریشی بیت کوین، برای مدیریت آزمایشی و متعاقباً راه اندازی دستگاه های خودپرداز شریک شد.

Confinity و شرکت خودپرداز فرعی آن، Kurant، بیش از 200 دستگاه خودپرداز بیت کوین را در اتریش، آلمان، اسپانیا و یونان مدیریت می کنند. Cointelegraph برای اظهار نظر با Coinfinity تماس گرفته است و هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

دستگاه های خودپرداز بیت کوین توسط کورانت (کوینینیتی) در سراسر اروپا. منبع: کورانت

یک دستگاه خودپرداز بیت کوین (دستگاه باجه خودکار)، که گاهی به شوخی به عنوان BTM (ماشین باجه بیت کوین) شناخته می شود، به علاقه مندان بیت کوین وسیله ای برای پول نقد بیت کوین یا واریز فیات ارائه می دهد. آنها به سادگی با اسکن آدرس کیف پول، ساتوشی (کوچکترین واحد بیت کوین) یا پول نقد دریافت می کنند.

اخبار مربوط به ورود بیشتر دستگاه های خودپرداز بیت کوین به اتریش با توجه به رشد دستگاه های خودپرداز بیت کوین در سراسر اتریش مورد استقبال قرار می گیرد جهان در سال 2022 کند شده است.

مربوط: سانتو بلاک چین 50 دستگاه خودپرداز بیت کوین را به پاناما تحویل می دهد

انگلستان اخیرا خودپردازهای ثبت نشده را به عنوان اداره رفتار مالی بریتانیا به دلیل فقدان ساختار نظارتی، موضع سخت تری در مورد دستگاه های خودپرداز بیت کوین اتخاذ می کند.

دستگاه خودپرداز بیت کوین منبع: بیت بیس

برای BitBase، یک ارائه دهنده خودپرداز بیت کوین اسپانیایی که به دنبال فعالیت در پرتغال است، این گروه در لیسبون شعبه های فیزیکی ایجاد کرده است، اما تنظیم کننده ها متوقف شده است افتتاحیه های رسمی در پرتو “حمله” اتحادیه اروپا به کیف پول های غیر حبس، آینده بیت کوین و کریپتو در اتحادیه اروپا نامشخص است.

با توجه به اینکه اتریش 12 دستگاه خودپرداز بیت کوین دیگر را به خود اضافه خواهد کرد جمع از بیش از 110 دستگاه، ممکن است راه اندازی دستگاه های خودپرداز بیت کوین در اروپا به تازگی آغاز شده باشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس