دوج، یکی از بنیانگذاران، می‌گوید پیشنهاد توییتر ایلان یک «اختیار خصمانه» است

  • ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، ثروتمندترین مرد جهان، برای خرید غول شبکه اجتماعی توییتر پیشنهاد داده است.
  • جکسون پالمر، بنیانگذار Dogecoin، پیشنهاد ناخواسته ایلان ماسک به مبلغ 43 میلیارد دلار را محکوم کرد.
  • پالمر می‌گوید هر نوع فضایی با پرتاب ثروتمندترین مرد جهان، یک تصرف خصمانه است.

جکسون پالمر، بنیانگذار Dogecoin، از پیشنهاد ناخواسته ایلان ماسک صد میلیاردر برای خرید غول شبکه اجتماعی توییتر به مبلغ 43 میلیارد دلار انتقاد کرد.

پالمر استدلال کرد که ارتباط هر نوع فضایی با ثروتمندترین مرد جهان که تصرف خصمانه توییتر را آغاز کرده است، به “ژیمناستیک ذهنی بسیار چشمگیر” نیاز دارد.

پیشنهاد بحث برانگیز ماسک توسط بسیاری از تحلیلگران پس از به دست آوردن 9.2 درصد سهام غیرفعال در شرکت و تبدیل شدن به بزرگترین سهامدار آن توسط بسیاری از تحلیلگران پیش بینی شد. مدیر عامل اسپیس ایکس از برنامه خود برای پیوستن به هیئت مدیره توییتر عقب نشینی کرد تا حداکثر سهام خود را به 14.9٪ محدود نکند.

برخی معتقدند که او همین است نفر آخر که باید یکی از تاثیرگذارترین شرکت های رسانه های اجتماعی را به دلیل سابقه آزار و اذیت آنلاین نوجوانان در اختیار بگیرد.

در ژوئیه 2021، پالمر در یک توییت ویروسی به جامعه کریپتوها حمله کرد و مدعی شد که این صنعت توسط کارتل قدرتمندی از چهره‌های ثروتمند کنترل می‌شود. یکی از بنیانگذاران Dogecoin گفت که پس از جدا شدن راه های ارز دیجیتال با جامعه سمی در سال 2015، دیگر نگران هیچ موضوع مرتبط با ارز دیجیتال نخواهد بود.

در ماه مه، پالمر از ماسک، یکی از حامیان مهم Dogecoin، انتقاد کرد و آن را به‌عنوان یک فرد خود جذب کرد.

جکسون پالمر و بیلی مارکوس در سال 2013 دوج کوین را به عنوان یک شوخی تأسیس کردند و با استفاده از میم شیبا اینو «DOGE» صنعت نوپای کریپتو را مسخره کردند. از آن زمان، میم کوین اصلی طرفداران زیادی را به صورت آنلاین جمع کرد و با ارزش بازار 19.06 میلیارد دلار به یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل شد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر