دولت باهاما امیدوار است در سال 2022 به ساکنان اجازه دهد با دارایی های دیجیتال مالیات پرداخت کنند

فیلیپ دیویس، نخست وزیر باهاما گفت: “ما چشم اندازی داریم که باهاما را به قطب دارایی های دیجیتال پیشرو در کارائیب تبدیل کنیم.”

ساکنان کشور مجمع الجزایر باهاما ممکن است به زودی بتوانند از دارایی های دیجیتال از جمله اولین ارز دیجیتال بانک مرکزی جهان یا CBDC برای پرداخت مالیات استفاده کنند.

دفتر نخست‌وزیر باهاما در کاغذ سفیدی که روز چهارشنبه در مورد آینده دارایی‌های دیجیتال منتشر شد گفت دولت با همکاری با بانک مرکزی کشور و همچنین بخش خصوصی، «فعال کردن پرداخت مالیات با استفاده از دارایی های دیجیتال» را آغاز خواهد کرد. علاوه بر این، دولت قصد دارد روی دسترسی شهروندان به ارزهای دیجیتال با دلار باهامایی و تشویق استفاده بیشتر از CBDC این کشور – دلار شنی – کار کند.

در کاغذ سفید آمده است: «دولت تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که دارایی‌های دیجیتال برای فرار از مالیات یا تحریم‌ها استفاده نمی‌شود و به دنبال تضمین انطباق با همه توافق‌نامه‌های تبادل اطلاعات مالیاتی (TIEA) و قوانین داخلی و استانداردهای توافق‌شده OECD خواهد بود». .

در تلاش برای ایجاد یکپارچگی در میان شاخه های دولت، باهاما گفت که کمیته سیاست دارایی دیجیتال و همچنین یک پانل مشاوره دیجیتال یا DAP را تشکیل خواهد داد. ریاست اولی بر عهده نخست وزیر – فیلیپ دیویس در زمان انتشار – با اعضایی از جمله وزیر مالی، رئیس بانک مرکزی باهاما، مدیر اجرایی کمیسیون اوراق بهادار کشور و رئیس DAP خواهد بود. این پانل مشاوره متشکل از کارشناسانی از فضای دارایی های دیجیتال است تا “دارایی دیجیتال و تحولات دیجیتال مرتبط، روندهای نوظهور و ریسک های مرتبط را به طور مداوم تحت بررسی قرار دهند.”

ما چشم‌اندازی داریم که باهاما را به قطب دارایی‌های دیجیتال پیشرو در کارائیب و یک رهبر جهانی در مقررات پیشرونده کسب‌وکارها در این فضای بسیار نوآورانه تبدیل کنیم.» گفت دیویس، بر اساس اخبار شاهد عینی باهاما. «در حالی که فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را که دارایی‌های دیجیتال فراهم می‌کند، تشخیص می‌دهیم، خطرات آن را نیز می‌شناسیم، و بنابراین بر اهمیت مقررات مؤثر تأکید می‌کنیم.»

مربوط: بانک مرکزی باهاما در حال آماده کردن فشار ملی سند دلاری برای تابستان است

در اکتبر 2020، باهاما به اولین حوزه قضایی تبدیل شد یک CBDC را به طور کامل راه اندازی کنید، به نام دلار شنی. هدف این ارز دیجیتال، ایجاد مشارکت مالی بیشتر در کشور مجمع الجزایری با بیش از 700 جزیره است که تقریبا 30 جزیره مسکونی هستند. صرافی اصلی FTX کریپتو دارد به کشور گسترش یافته است با ثبت یک شرکت تابعه باهامایی در سپتامبر 2021.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس