مقامات قبلاً دیجیتالی کردن خدمات دولتی را در شبکه قراردادهای هوشمند RSK آغاز کرده‌اند، اما قصد دارند در اوایل سال 2022 کار روی یکپارچه‌سازی را افزایش دهند.

دولت جبل الطارق، یک قلمرو بریتانیا در انتهای جنوبی شبه جزیره ایبری، یک برنامه آزمایشی را با هدف استفاده از فناوری بلاک چین برای ذخیره اعتبارنامه های رسمی در سیستم های خود آغاز کرده است.
در اطلاعیه روز سه‌شنبه، دولت اعلیحضرت جبل الطارق اعلام کرد که با صرافی ارز دیجیتال Bitso مستقر در مکزیک و IOVlabs، استارتاپی که راه‌حل‌های مالی مبتنی بر بلاک 
چین 
بیت‌کوین ( 
BTC ) را توسعه می‌دهد، برای ادغام فناوری بلاک چین در سیستم eGov خود شریک شده است. 
مرحله اولیه ادغام به کاربران این امکان را می دهد که اعتبارنامه های صادر شده و تایید شده دولتی را در سرورهای خود ذخیره کنند تا ساکنان و سازمان های مکان یابی دسترسی بهتری به خدمات عمومی داشته باشند.
به گفته آلبرت ایزولا 
، وزیر خدمات دیجیتال و مالی جبل الطارق، مقامات قبلاً دیجیتالی کردن خدمات دولتی را در شبکه قراردادهای هوشمند RSK آغاز کرده اند، اما قصد دارند در اوایل سال 2022 کار روی یکپارچه سازی را افزایش دهند. او افزود که Bitso 500,000 دلار در بیت کوین کمک خواهد کرد. – تقریباً 9 BTC با قیمت 55000 دلار – به پروژه.
ایزولا گفت: «جبل الطارق با موفقیت خود را به عنوان یک حوزه قضایی آینده نگر برای کسب و کارهای نوآوری که در حال توسعه و ارائه راه حل های مرتبط با بلاک چین هستند، قرار داده است. 
“پیاده سازی فناوری بلاک چین در فرآیندهای ما با مشارکت سهامداران ما که در اینجا کار می کنند، نحوه تعامل جامعه ما با دولت را بیشتر بهبود می بخشد.”
مطالب مرتبط: بلاک چین خدمات دولتی را متحول خواهد کرد و این تازه آغاز راه است
کمیسیون خدمات مالی جبل الطارق اخیراً به شرکت های رمزنگاری که به دنبال تجارت در قلمرو بریتانیا هستند، از جمله بازوی محلی Huobi Group 
Huobi Gibraltar که خدمات معاملاتی نقطه ای ارائه می دهد و شعبه Block.one Bullish Limited، چراغ سبز نشان داده است. 
به نظر می رسد بسیاری از شرکت های موجود در این فضا به قلمرو به عنوان یک محیط نظارتی مطلوب تر نگاه می کنند.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع