ویتالیک بوترین

    • طبق گزارش‌ها، دولت مونته‌نگرو، خالق اتریوم، ویتالیک بوترین، جدیدترین شهروند خود را معرفی کرده است.
    • نخست وزیر توصیه کرده است که بوترین به شهروندی اعطا شود تا به این کشور کوچک جنوب شرقی اروپا کمک کند تا به هاب نوآوری بلاک چین تبدیل شود.
    • هنوز هیچ اطلاعیه رسمی اعلام نشده است.

طبق گزارش ها، دولت مونته نگرو برای شروع تعهد خود مبنی بر تبدیل شدن به هاب نوآوری بلاک چین، خالق اتریوم، ویتالیک بوترین، جدیدترین شهروند خود را معرفی کرده است.

RTCB، یک رسانه خبری مونته نگرو، گزارش داد که Zdravko Krivokapić، نخست وزیر، توصیه کرده است که بوترین به شهروندی اعطا شود تا به این کشور کوچک جنوب شرقی اروپا کمک کند تا به یک مرکز نوآوری بلاک چین تبدیل شود.

هنوز هیچ اطلاعیه رسمی اعلام نشده است. با این حال، وزیر دارایی و رفاه اجتماعی، میلویکو اسپاجیچ، عکسی از بوترین و نخست وزیر را به اشتراک گذاشت که بوترین پاسپورت خود را دریافت کرد.

بنیانگذار اتریوم (ETH) در 7 آوریل در Future Now توسط مونته نگرو میزبانی شد! میزگرد به میزبانی وزیر اسپایچ.

اعضای پانل این رویداد، بوترین، محقق اتریوم ولاد زمافیر، پروفسور بوریس ماملیک از دانشکده حقوق دانشگاه ممفیس و وزیر اسپاجیک در مورد قانونی بودن قراردادهای هوشمند در دولت، هویت بلاک چین و تعدادی از موضوعات دیگر صحبت کردند.

وزیر اسپاجیچ آرزوی سخت گیری کشورش در قبال مجرمان صنعت ارزهای دیجیتال را به اشتراک گذاشت. او همچنین افزود که احساس می‌کند انصاف باعث رشد صنعت در کشورش می‌شود و در عین حال «اقتصاد خاکستری در همه زمینه‌ها» را کاهش می‌دهد.

به گفته وزیر: “مونته نگرو تلاش می کند تا با تاکید بر تمام مزایای یک صنعت قانونی که مقررات جذابی را به همراه خواهد داشت، به مرکز نوآوری در فناوری بلاک چین تبدیل شود.”

دولت مونته‌نگرو اکنون در حال مقابله با مشکلات پیچیده نظارتی است که بومی ادغام فناوری بلاک چین در سیستم‌های مختلف آن است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر