رگولاتور-کره جنوبی-برای-بررسی دقیق-NFTs-and-the-Metaverse

  • NFT و Metaverse توسط دولت کره جنوبی نظارت می شوند.
  • پس از گزارش‌های فراوان از سراسر جهان، دولت‌ها شروع به اقدام برای متاورس و NFT کردند.
  • اقدامات کره جنوبی برای محافظت از کاربران و خردسالان در برابر هک و کلاهبرداری انجام شد.

دولت کره جنوبی از طریق سیستم نظارت مالی خود (FSS) اعلام کرد که نظارت بر معاملات NFT و متاورس را تشدید خواهد کرد. این به منظور محافظت از شهروندان خود، به ویژه افراد زیر سن قانونی، در برابر فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط با NFT و آزار و اذیت جنسی است که در پلتفرم‌های Metaverse انجام می‌شود.

این خبر به دنبال 7 حکم مجرمانه صادر شده علیه مدیران صرافی V Global است. این افراد متهم به کلاهبرداری از بیش از 52000 سرمایه گذار تا سقف 2 میلیارد دلار بودند. دادستان های کره جنوبی بر مجازات های سختگیرانه مجرمان ارز دیجیتال تاکید کردند که منجر به احکام سنگین برای متهم شد. در واقع، حتی مدیر عامل شرکت وی گلوبال نیز به ۲۲ سال زندان محکوم شد.

همانطور که مردم بیشتر با آخرین تحولات در فضای ارز دیجیتال آشنا می شوند، بازیکنان بیشتری در حال بررسی NFT ها و متاورس هستند. در حالی که این بهبود مزایای خود را دارد، گزارش های زیادی در مورد فعالیت های غیرقانونی در بسیاری از کشورها ثبت می شود.

به عنوان مثال، هند، بریتانیا و ایالات متحده شروع به افزایش نظارت بر NFTs و Metaverse کردند. چین نیز یکی از اولین کشورهایی بود که این کار را انجام داد، اما هنوز فعالیت‌های زیادی در حال انجام است.

چنین اقداماتی هر روز به ویژه با رشد سریع Metaverse ضرورت بیشتری پیدا می کند. به طور جزئی، بازار NFT در حال حاضر شاهد بسیاری از فعالیت‌های غیرقانونی از جمله سرقت آثار هنری، قالی‌کشی، سرقت ادبی و تجارت شستشو بوده است. تنظیم کننده ها تعیین قوانین و مقرراتی را که با افزایش محبوبیت چنین پلتفرم هایی از حقوق کاربر و انسان محافظت می کند، مهم می دانند.


توییتر
،
تلگرام
یا
برچسب هابازار NFT NFT کره جنوبی

خرید اکانت تریدینگ ویو
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر