دولت کره جنوبی به یک سرمایه گذار اولیه در متاورس تبدیل می شود

علاقه فزاینده کره جنوبی به فناوری نوپا می تواند کشورهای دیگر را وادار کند که ایده متاورس را جدی تر بگیرند.

کره جنوبی، کشوری که به‌خاطر مواضع سخت‌گیرانه خود در زمینه نظارت بر ارز های دیجیتال شناخته می‌شود، در حال شرط‌بندی بزرگ روی متاورس است. دولت بیش از 223.7 میلیارد وون (177.1 میلیون دلار) مستقیماً در این کشور سرمایه گذاری خواهد کرد پروژه های متاورس مختلف.

تصمیم برای سرمایه گذاری در فناوری نوپای متاورس، کره جنوبی را به یکی از اولین دولت های ملی تبدیل می کند که این کار را انجام می دهد. این سرمایه‌گذاری تحت برنامه «دیجیتال نیو دیل» انجام شد که برای سرمایه‌گذاری در فناوری‌های نوظهور راه‌اندازی شد.

این برنامه توسط وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور به رهبری لیم هیسوک اداره می شود. Hyesook متاورس را “یک قاره دیجیتال ناشناخته با پتانسیل نامشخص” نامید که نشان دهنده علاقه دولت به پیشروی در فناوری متاورس است.

صندوق ملی ابتدا برای ساختن یک پلتفرم متاورس در سطح کلانشهری مورد استفاده قرار می گیرد که به شهروندان امکان دسترسی مجازی به طرح ها و خدمات مختلف دولتی را می دهد. گزارش شده است CNBC.

سرمایه‌گذاری دولت کره‌جنوبی در پروژه‌های متاورس می‌تواند سایر کشورها را وادار به پیروی از این روش کند.

گزارش ها در مورد علاقه فزاینده دولت کره جنوبی به متاورژن ابتدا در ماه فوریه منتشر شد زمانی که دو خرده فروش بزرگ ادغام متاورس و هوش مصنوعی را راه اندازی کردند برای پلتفرم های خود برای افزایش تجربه مشتری.

مربوط: کره جنوبی پروتو متاورس را پذیرفته است

کره جنوبی به عنوان یک کشور پیشرفته از نظر فناوری شناخته شده است و اقدامات پیشگیرانه ای برای ترویج فناوری نوپای بلاک چین انجام داده است. این یکی از اولین دولت هایی بود که موارد استفاده از بلاک چین را برای ادارات دولتی معرفی کرد، که سابقه ای را برای سایر کشورها ایجاد کرد.

Metaverse یک راه‌اندازی واقعیت مجازی با یک توکن غیرقابل تعویض است که به عنوان یک کالا عمل می‌کند (یک تکه زمین، پارچه، آواتار و غیره). اگرچه این مفهوم کاملاً جدید است، اما پس از NFT ها، بزرگترین هیاهو را در دنیای کریپتو ایجاد کرده است. همه شرکت‌های اصلی فناوری، خواه فیسبوک، گوگل یا حتی اپل، علاقه زیادی به این مفهوم نشان داده‌اند. فیس بوک تا آنجا پیش رفت کل برند خود را به متا تغییر داد.

متاورس یکی از موضوعات مهم مورد بحث در مجمع جهانی اقتصاد (WEF) 2022 بود که اخیراً به پایان رسید، جایی که کارشناسان پیش بینی کردند که متاورس در زمینه های مختلف به ویژه عملیات های پزشکی و نجات کمک خواهد کرد که در برخی مواقع انجام کارها برای انسان غیرممکن می شود. و راه اندازی واقعیت مجازی می تواند بسیار کمک کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس