• مقامات کره جنوبی مالیات پیشنهادی خود بر دارایی های مجازی را تا اول ژانویه 2025 به حالت تعلیق درآورده اند.
  • دلایل ذکر شده شامل شرایط فعلی بازار و حمایت از سرمایه گذار است.
  • هدف، درآمد حاصل از انتقال یا وام دارایی های مجازی است.

دولت کره اجرای مالیات را بیشتر تغییر داده است ارز دیجیتال با توجه به شرایط رکود بازار، برای دو سال دیگر معامله می شود. این تحول از طریق گزارشی در یک خبرگزاری کره ای به نام Hankyung در 21 ژوئیه 2022 رخ داد.

بر اساس لایحه اصلاحات مالیاتی سال 2022 که منبع ذکر کرده است، مالیات بر دارایی های مجازی از اول ژانویه 2025 اعمال می شود. با این حال، اجرای پیشنهادی قبلی از اول ژانویه 2023 بود.

همانطور که توسط گوگل ترجمه شده است، در این گزارش آمده است:

هدف، درآمد حاصل از انتقال یا وام دارایی های مجازی است. مالیات جداگانه با نرخ 20 درصد بر درآمد اعمال می شود که کسر پایه 2.5 میلیون وون اعمال شده است.

علاوه بر این، دولت فقدان یک سیستم حمایت از سرمایه گذاران را به عنوان زمینه ای برای تعویق مالیات ذکر کرد و همچنین با یادآوری انفجار غم انگیز Terra LUNA. پروژه‌های Terraform Lab 1.0، TerraUSD (UST) و TerraLUNA (LUNA) – که در ماه مه سقوط کردند و سرمایه‌گذاران را در بیش از 50 میلیارد دلار ضرر رساند – زاییده فکر دو کارآفرین کره‌ای، دانیل شین و دو کوون بود.

در اخبار مرتبط، CoinQura گزارش شده است در 28 ژوئن، پارلمان روسیه پیش‌نویس قانونی را تصویب کرد که به طور بالقوه دارایی‌های دیجیتال و ارزهای دیجیتال را از مالیات بر ارزش افزوده (VAT) صادرکنندگان دارایی‌های دیجیتال و ارزهای دیجیتال معاف می‌کند. طبق این قانون، این مالیات برای شرکت های روسی 13 درصد و برای شرکت های خارجی 15 درصد خواهد بود که از نرخ 20 درصدی فعلی کاهش می یابد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر