• شبکه بلاک چین بیت کوین برای دومین بار در ماه آوریل به مشکل شبکه بی سابقه رسید.
  • شبکه بیت کوین از اول آگوست 2021 روند صعودی داشته است.
  • آوریل 2022 همچنین شاهد یکی از کمترین هزینه های تراکنش در شبکه بیت کوین بود.

شبکه بلاک چین بیت کوین به همه یادآوری کرد که چرا در بین تمام شبکه‌های بلاک چین انعطاف‌پذیرترین است، پس از آن که برای دومین بار در آوریل امسال به یک مشکل جدید و با بالاترین سطح جدید رسید. بالاترین رکورد قبلی 28.587 تریلیون بود. اکنون، بالاترین رکورد تاریخ 29.794 تریلیون است.

سختی شبکه بالاتر، تصاحب شبکه و دستکاری تراکنش‌ها را برای بازیگران بد مشکل می‌کند، زیرا هرچه سختی بیشتر می‌شود، مقدار قدرت محاسباتی بیشتری مورد نیاز است.

طبق داده های Blockchain.com، شبکه بیت کوین از اول آگوست 2021 روند صعودی داشته است. در زمان قبل از آن، مشکل شبکه BTC تقریباً 45٪ از 25.046 تریلیون به 13.673 تریلیون کاهش یافت.

در 28 آوریل، نرخ هش شبکه بیت کوین نیز به یک رسید اوج تمام دوران از 258 EH/s که تنها دفاع شبکه را در برابر حملات 51 درصد تقویت کرد. در پایان آوریل، نرخ هش به 220 EH/s کاهش یافت که تأثیر منفی بر دشواری شبکه داشت.

آوریل 2022 همچنین شاهد یکی از کمترین کارمزدهای تراکنش، هزینه مربوط به انتقال BTC در شبکه بیت کوین بود. میانگین کارمزد تراکنش BTC به 1.039 دلار کاهش یافت. این در تضاد کامل با بالاترین قیمتی است که در آوریل 2021 به 62.788 دلار رسید.

همانطور که مردم در حال تقلا هستند تا 2 میلیون آخر را به دست آورند بیت کوین، شبکه بیت کوین آماده است تا از نظر امنیت و قیمت به بالاترین سطح تاریخ دست یابد.

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که زمان‌های خوش‌بینانه برای BTC پیش می‌رود که تنها بر قدرت دارندگانی که امیدوار به بالاترین قیمت‌های تاریخ هستند تأکید می‌کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر