دو سوم برای حرفه Web3 به دلیل پتانسیل و انعطاف پذیری آن باز است: نظرسنجی

گزارش “سفر به وب 3” نشان داد که 64 درصد از شرکت کنندگان به کاوش در فرصت های شغلی وب 3 علاقه مند هستند.

یک نظرسنجی جدید از صرافی ارز دیجیتال KuCoin نشان داد که علاقه‌مندانی که در صنعت Web3 کار نکرده‌اند، بسیار مشتاق هستند تا فرصت‌ها را در فضای بلاک چین کشف کنند. شرکت کنندگان خاطرنشان کردند که جذابیت این صنعت شامل انعطاف پذیری، فرصت های رشد و چشم انداز آینده فضای نوپا است.

در مطالعه KuCoin با عنوان Journey Into Web3: A Study Global on the Future of Work، محققان شیرجه زد به تعامل و درک افراد در مورد کار در Web3. در این گزارش، محققان دریافتند که بیش از نیمی از پاسخ دهندگان مورد نظرشان به بررسی Web3 به عنوان یک گزینه شغلی علاقه مند هستند.

جدای از اندازه گیری علاقه به فرصت های Web3، محققان همچنین به آنچه افراد را برای کار در فضا جذب می کند نگاه کردند. طبق این مطالعه، مزایایی مانند فضای رشد و نوآوری و انعطاف‌پذیری کاری به عنوان دلایلی ذکر شده است که از شرکت‌کنندگان پرسیده شد که چه چیزی در مورد مشاغل Web3 جذاب می‌دانند.

با نگاهی به جمعیت شناسی، مشاغل Web3 برای جوانان جذاب تر به نظر می رسد. 59 درصد از کسانی که در این فضا کار می کردند زیر 30 سال سن دارند. از نظر رضایت، بیش از نیمی از پاسخ دهندگان پاسخ دادند که از شغل خود در فضای وب 3 راضی هستند.

مربوط: پیروی از علائم: چگونه استیکرهای کریپتو به یک فرصت شغلی جدید منجر شدند

به نظر می رسد یکی از دلایل علاقه مندی به این حوزه، چشم انداز مثبت آینده این صنعت باشد. در 22 ژوئیه، گزارشی توسط گروه مشاوره بوستون پیش‌بینی کرد که فضای کریپتو درست خواهد شد در سال 2030 به 1 میلیارد کاربر برسد. این نشان می دهد که در مقایسه با مسیر پذیرش اینترنت، فضای Web3 هنوز در مراحل اولیه پذیرش قرار دارد.

در همین حال، یک شرکت سرمایه گذاری نیز در ماه ژوئن به ترجیحات سرمایه گذاری در میان هزاره ها نگاه کرد. یک نظرسنجی در ایالات متحده نشان داد که هزاره های بیشتری روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند در مقایسه با کسانی که در صندوق های سرمایه گذاری مشترک سرمایه گذاری کردند. این نشان می‌دهد که جمعیت جوان‌تر سرمایه‌گذاران نسبت به گزینه‌های سرمایه‌گذاری نوظهور بازتر هستند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس