رئیس بانک مرکزی روسیه گفت: بانک مرکزی روسیه باید پروژه های دارایی دیجیتال را تسهیل کند

الویرا نابیولینا نگران این است که بانک روسیه با پروژه‌های دارایی دیجیتال به اندازه کافی برای جذب بودجه و حفظ اقتصاد به نرمی رفتار نمی‌کند.

الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه اعتراف کرده است که بانک روسیه ممکن است موضع سختگیرانه ای در مورد دارایی های دیجیتال اتخاذ کرده باشد و باید به دنبال تجدید نظر در آن باشد.

روز پنجشنبه دومای دولتی روسیه دوباره منصوب شد نابیولینا به عنوان رئیس بانک روسیه، سومین باری است که از زمان شروع به خدمت در این سمت در سال 2013، این پست را می گیرد.

در جلسه رسمی دوما، نابیولینا صحبت کرد در مورد بسیاری از اقداماتی که روسیه برای کمک به دولت در کاهش تأثیر تحریم های گسترده غرب علیه اقتصاد روسیه اتخاذ کرده و در نظر دارد اتخاذ کند.

به گفته نابیولینا، به عنوان بخشی از اقدامات دولت برای حفظ اقتصاد، بانک روسیه در تلاش است تا موضوع دارایی های مالی دیجیتال را به یک “وضعیت فعال” برساند.

او تاکید کرد که روسیه قانون مربوط به ارز دیجیتال خود را تصویب کرد، “در مورد دارایی های مالی دیجیتال” یا DFA، بیش از یک سال پیش، اما به کشور کمک نکرد تا بسیاری از “پروژه های واقعی” را بدست آورد. دولت روسیه هنوز این کار را نکرده است ابتکار قانونی دیگری را تصویب کنیدلایحه «در مورد ارز دیجیتال»، که برای شفاف سازی مقررات در مورد تجارت و استخراج کریپتو طراحی شده است.

نابیولینا اشاره کرد که بانک روسیه ممکن است در موضع سخت خود در مورد صنعت دارایی دیجیتال تجدید نظر کند و اظهار داشت:

“ما باید ببینیم که آیا در اینجا خیلی سخت هستیم و باید این پروژه ها را در دارایی های مالی دیجیتال تسهیل کنیم. این می تواند به کانال دیگری برای جذب سرمایه از طریق دارایی های مالی دیجیتال تبدیل شود.

نابیولینا تاکید کرد که دولت باید بر تشویق توسعه ابتکارات دارایی دیجیتال که یک “فرد مسئول” آنها را منتشر می کند، تمرکز کند، برخلاف ارزهای دیجیتال خصوصی که طرف مسئولی ندارند.

او خاطرنشان کرد که بانک روسیه به بحث در مورد مسائل مربوط به استخراج کریپتو با دولت ادامه می دهد تا به یک تصمیم سیستماتیک برسد. او افزود تصمیمات مربوط به استخراج کریپتو در صلاحیت مستقیم بانک مرکزی نیست.

در شهادت خود، نابیولینا همچنین به طور سنتی در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی روسیه (CBDC) صحبت کرد و ادعا کرد که بانک روسیه انتظار دارد اولین تسویه حساب واقعی با روبل دیجیتال را در سال 2023 انجام دهد.

ما مطمئناً به دنبال اجرای آن هستیم [the digital ruble] نابیولینا گفت که روسیه از نظر توسعه CBDC یکی از رهبران جهان است. کشورهایی مانند چین.

مربوط: Commerce Exec می گوید که روسیه باید از ارز دیجیتال برای پرداخت با آفریقا استفاده کند

همانطور که قبلا توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، بانک روسیه اعلام کرده است موضعی خصمانه اتخاذ کرد در بیت کوین (بیت کوین) و همچنین صنعت دارایی دیجیتال گسترده تر. بانک مرکزی نه تنها بانک های محلی ممنوع شد از ارائه سرمایه گذاری بیت کوین اما ظاهراً نیز چنین بود جلوگیری از بزرگترین بانک کشور Sberbank از راه اندازی پلت فرم صدور دارایی دیجیتال خود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس