رئیس جمهور Bukele افزایش 100 هزار دلاری بیت کوین، پذیرش قانونی بیشتر و موارد دیگر را پیش بینی می کند

Bukele همچنین رشد انفجاری پیش رو برای دو طرح داخلی السالوادور مبتنی بر BTC – بیت کوین سیتی و اوراق قرضه آتشفشانی را متصور است.

سال گذشته، السالوادور تبدیل شد اولین کشوری که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی پذیرفته است تحت ریاست جمهوری بوکله به عنوان یک اقدام متقابل برای تورم فزاینده در کشور. از زمان قانونی شدن، رئیس جمهور 1370 بیت کوین برای ذخایر کشور به دست آورد و دستاوردهای محقق نشده خود را مجدداً در پروژه های زیرساختی جدید سرمایه گذاری کرد. بیمارستان و الف مدرسه.

رئیس جمهور Bukele پیش بینی کرد که دو کشور دیگر به السالوادور خواهند پیوست تا بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی در سال 2022 بپذیرند. در همان سال، او انتظار یک روند صعودی را دارد که قیمت بیت کوین را به بالاترین سطح تاریخ 100,000 دلار برساند.

در 2 ژانویه، نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، پنج پیش بینی صعودی در مورد بیت کوین را به اشتراک گذاشت.بیت کوین) عملکرد برای سال 2022.

Bukele همچنین رشد انفجاری آینده را برای دو طرح داخلی السالوادور مبتنی بر BTC پیش بینی می کند – اوراق قرضه بیت کوین سیتی و آتشفشانی. همانطور که کوین تلگراف قبلا گزارش داده بود، رئیس جمهور پیش بینی می کند بیت کوین سیتی به یک شهر کاملاً کاربردی با مناطق مسکونی، مراکز خرید، رستوران ها، یک بندر و «همه چیز پیرامون بیت کوین» تبدیل شود.

به گفته Bukele، “شهر بیت کوین ساخت و ساز” را در سال جاری آغاز خواهد کرد که به معنای توسعه شهر مجازی 1 میلیارد دلاری با پشتوانه اوراق قرضه بیت کوین است. همراه با این پیشرفت، او پیش‌بینی می‌کند که اشتراک بیش از حد اوراق قرضه آتشفشانی نیز وجود داشته باشد.

Bukele همچنین پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین امسال به یک موضوع انتخاباتی اصلی در انتخابات ایالات متحده تبدیل خواهد شد و به دنبال‌کنندگان توییتر خود گفت که در کنفرانس بیت‌کوین 2022 منتظر یک «سورپرایز بزرگ» باشند.

مربوط: برخی از ساکنان سالوادور ادعا می کنند که وجوهی از کیف پول Chivo آنها وجود ندارد

پذیرش جریان اصلی بیت کوین در السالوادور با یک سری موانع فنی روبرو شد که آخرین آنها گزارش هایی مبنی بر کمبود وجوه از کیف پول داخلی بیت کوین این کشور، Chivo است.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، حداقل 50 نفر از ساکنان سالوادور در ماه دسامبر به دلیل یک نقص ناشناخته ادعایی در کیف پول چیوو، ضررهایی بالغ بر 96000 دلار گزارش کردند.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس